چاپ خبــر
به بهانه حضور در برنامه های گروه هنری آفرین تهران در فریدونشهر؛

گفتگو با اصغر حیدری بازیگر نقش دکتر جکول درسریال شبهای برره

چندی پیش گروه هنری آفرین تهران برای اجرای برنامه های خود به شهرستان فریدونشهر امد و در این میان با تبلیغات حضور بازیگر نقش دکتر جکول در برنامه های خود به عنوان مهمان توانست مخاطبان زیادی را به محل اجرای خود که سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود بکشد.
که این امر می تواند نشان دهنده تاثیرگذاری نقش دکتر جکول و سریال شب های برره باشد که حتی در یک شهرستان کوچک هم تا چند سال بعد می تواند برای جذب مخاطب مفید باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان فریدونشهر – پونه زار ؛ در حاشیه اجرای این برنامه با اصغر حیدری بازیگر سینما و تلویزیون ایران که در نقش هایی مانند دکتر جکول بازی کرده است و به چهره منفی داستان ها معروف است گفت و گوی کوتاهی داشتیم که در زیر می خوانید:

در ابتدا از وی درباره علت حضور در شهرهایی کوچک مثل فریدونشهر پرسیدیم و اینکه همکاری وی با این گروه هنری تا چه حدی جدی است؟

حیدری در پاسخ به ما گفت: با این گروه چند سالیست همکاری می کنم و در استان اصفهان و در شهرستان های مختلف آن حضور داشتم ولی این اولین باری است که به فریدونشهر آمدم و هدفم بیشتر کمک به گروه و همکاری بود و دیدن مردم شهرهای کوچک هم برای من لذت خاصی دارد. اتفاق جالبی که برای من در این سفر افتاد دیدن یک دوست قدیمی بود که پس از سی سال در شهر فریدونشهر وی را ملاقلت کردم که از این اتفاق بسیارخوشحالم.

در ادامه از وی علت کم تر دیده شدن وی در تلویزیون در سال های اخیر را جویا شدیم که وی گفت:

نه کم کارتر نشده ام در سریال های عید امسال نقش ایفا کردم و همچنین به تازگی دو تله فیلم را هم کار کرده ام ولی به علت کم شدن تعداد قسمت های سریال های تلویزیونی به خصوص طنز، از تاثیر نقش ها و سریال ها کاسته شده است که امیدواریم با بازگشت دوباره سریال های خوب و 90 قسمتی شاهد همان تاثیرگذاری ها باشیم.

vater mark2

از اصغر حیدری پرسیدیم اصالتا متعلق به کدام شهر است؟

که وی در پاسخ ما گفت مادرم شیرازی و پدرم تهرانی است و در تهران هم بزرگ شده ام.

وی در پاسخ سوال ما که چهره عصبانی دارید ولی به نظر مهربان می رسید گفت:

بله هرکس خوب چهره ای دارد ولی انتخاب من به عنوان بازیگر نقش های منفی این حس را بیشتر به بیننده منتقل می کند ولی سعی می کنم مهربان باشم.

از اصغر حیدری پرسیدیم نظرش درباره مردم فریدونشهر و زبانشان چیست؟

که وی از برخورد خوب مردم فریدونشهر به خصوص نوجوانان ابراز خوشحالی کرد و گفت: از محبت بالای مردم فریدونشهر متوجه فرهنگ بالای این منطقه شدم که برای من جالب بود. خردسالان این شهر نشان دادند از اطلاعات خوبی درباره بازیگری ونمایش برخوردارند و برای من هم نکته جالب توجه زبان متفاوت مردم شهر فریدونشهر بود که من را به کسب اطلاعات بیشتر درباره آن واداشت و متوجه شدم زبان گرجی علاوه بر یک زبان چند صد ساله رسم الخط زیبایی را هم دارد.

در پایان این گفت و گوی کوتاه اصغر حیدری از مردم شهرستان فریدونشهر تشکر کرد و بنا بر خواست ما مبنی بر اینکه اینجا بام ایران است قرار شد فریدونشهر را بیشتر بگردد و از زیبایی های آن برای همه بگوید.

در زیر تصاویری از حضور وی کنار کودکان و همچنین اجرای گروه هنری آفرین تهران در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر می بینید:

doktor jakol 93 01 31 (1) doktor jakol 93 01 31 (3) doktor jakol 93 01 31 (4) doktor jakol 93 01 31 (5) doktor jakol 93 01 31 (6) doktor jakol 93 01 31 (7) doktor jakol 93 01 31 (8) doktor jakol 93 01 31 (9)

 

 

 

 

 

  1. تحفس؟؟؟؟؟؟اونیکه با ید بیارین که نمیارین …….

  2. وجه تسمیه این خبرگزاری چیه؟؟؟؟؟؟؟؟پونه زار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. هانیه گفت:

    یکی مثل اصغر حیدری چرا شده بازیگر وقتی طرفدار نداره با چهره زشت و عبوسش.

  4. پدرام گفت:

    عالیییییییییییییییی

  5. وحید گفت:

    بنده خدا راننده تاکسیه خیلی زحمت کشه خدا کمکش کنه دیدمش با تاکسیش خیلی داغونه

  6. هانیه خودتو تو اینه دیدی ؟؟؟؟؟؟

  7. فرشاد گفت:

    خخخخخخ.خدایی خوب گفتی

  8. pedram گفت:

    تف به ذات افراد بی فرهنگی که کور هستن و فقط ظاهر ادم هارو میبینن نه قلب پاکشونو.

Go to TOP