چاپ خبــر

یسلیانی: باید علل گرایش مردم به خرید از سایر شهرستان ها شناسایی شود

جلسه کمیسیون نظارت شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر؛ یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر در جلسه کمیسیون نظارت این شهرستان  با اشاره به همکاری خوب اصناف و بازاران در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و کنترل تورم و قیمت ها افزود : بازارن تلاش نمایند تا تامین کلیه مایحتاج مناسب و بروز شهروندان ، از مراجعت آنان به شهرستان های دیگر و مرکز استان تا حد زیادی بکاهند. وی اظهار نمود باید جلسات مکرری برای بررسی علل گرایش مردم برای تامین مایحتاج از شهرستان های دیگر تشکیل گردد و نتیجه آن جهت اقدام بعدی اعلام شود . یسلیانی گفت : با ایجاد بسترهای رقابت در بازار و تسهیل در فضای کسب و کار می توان در جهت ارتقاء کمیت و کیفیت تولید و عرضه کالا و خدمات گام برداشت. ایشان همچنین خواستار پیگیری در خصوص تداخل صنفی فروش مرغ گرم در واحدهای خواروبار و تولیدی لبنیات شد. در این جلسه هیات اجرائی انتخابات اتاق اصناف متشکل از نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت ، نماینده فرمانداری و نماینده اتاق اصناف برای برگزاری انتخابات معرفی و انتخاب شدند.

  1. سلام به همگی.من خودم یکی ازکسبه های فریدونشهرهستم که چندین ساله دراین شهرفعالیت دارم.یکی ازدلایل اصلی خریدمردم ازشهرهای دیگه چندشغله بودن کسبه فریدونشهرهستش که این کسبه هابراشون زیادمهم نیست که فروش داشته باشندیانه چون ازجاهای دیگه هم درآمددارندوبه همین دلیل اکثرا اجناس بنجل وباقیمت های بالادرمغازه هاشون یافت میشه.دوما ضعف شدیداصناف فریدونشهرهستش چون هیچ کاری تابه حال برای سامان دادن به وضعیت کسبه فریدونشهرانجام نداده اندواین به یکی ازمهمترین دلایل تبدیل شده که مردم ازشهرهای دیگرخریدکنند.البته مردم فریدونشهرهم کم لطفی میکنند که گاهی بی دلیل ازشهرهای دیگه خریدمیکنند.بنظرم بهتره که اول خوب توشهرمون بگردیم واگه جنس موردنظرگیرمون نیومد اونوقت اقدام به خرید ازشهر های دیگه کنیم.

  2. behnam گفت:

    وقتی به عنوان مثال من کارمند ببینم در شهرهای مجاور مانند نجف آباد تنوع زیادی از جنس مورد نظر وجود دارد و مهمتر از آن قیمت کالا نسبت به فریدونشهر حداقل 20 درصد کمتر است چرا آنجا خرید نکنم . کاسبان عزیز ما هم قیمت هایشان را کمی کاهش بدهند و تنوع جنسشان را زیادتر کنند تا فروش داشته باشند.
    یک نکته خیلی مهم هم این است که اگر شما وارد مغازه ای در فریدونشهر شدید و جنسی را به هر دلیل انتخاب نکردید چنان با غضب فروشنده مواجه می شوید که انگار جرم بسیار بزرگی را انجام داده اید . کاسبان ما اصل (همیشه حق با مشتری است ) را باید همیشه در نظر داشته باشد.

Go to TOP