چاپ خبــر

پاکسازی سرچشمه افوس توسط گروه رفتگران طبیعت اصفهان

گروه رفتگران طبیعت استان اصفهان در حرکتی نمادین اقدام به جمع آوری زباله‌های موجود در محل سرچشمه افوس کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدونشهر به نقل از ایسنا، سرگروه رفتگران طبیعت اصفهان اظهار کرد: همه ما باید قدردان طبیعت زیبای کشور باشیم و نسبت به پاک بودن و پاک ماندن آن احساس مسئولیت کنیم.

هدیه حائری طباطبایی با اشاره به طبیعت بی‌نظیر سرچشمه افوس، ادامه داد: واقعا انسان از طبیعت به این زیبایی انرژی دوچندانی می‌گیرد و مردم نباید در سفرهای خود به طبیعت، زباله‌ بریزند.

وی، هدف اصلی این گروه را حفظ محیط زیست برشمرد و افزود: با انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با شهرداری افوس، ۳۰ نفر از اعضای گروه رفتگران طبیعت اصفهان در این منطقه حضور پیدا کردند و به صورت نمادین اقدام به پاک سازی این محل زیبا کردند.

هم‌چنین مدیر برنامه‌ریزی گروه رفتگران طبیعت اصفهان، اظهار کرد: گروه رفتگران طبیعت یک تشکل محلی نیست، بلکه تشکلی است که در سراسر کشور فعال است.

احمد سه چهاری افزود: همانطور که نسل‌های قبل، طبیعتی زیبا برای ما برجای گذاشتند ما نیز باید با رفتار صحیح و استفاده درست خود از طبیعت، این موهبت الهی را برای آیندگان به ارث بگذاریم.

وی تصریح کرد: از همه قشری در این گروه حضور دارند، اما همه آنها در یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن این که با کنار گذاشتن غرور و منیت خود، آزادانه برای پاک سازی روح خود و طبیعت اقدام می‌کنند.

سه چهاری با اشاره به اینکه این برنامه بیست و یکمین برنامه گروه رفتگران طبیعت استان اصفهان و ششصدمین برنامه گروه رفتگران طبیعت کشور است، خاطر نشان کرد: با هم سو و هماهنگ کردن آموزش نظری و اقدام عملی می‌توان دوستی با طبیعت را به یک فرهنگ عمومی تبدیل و آن را در اذهان عمومی نهادینه کرد.

Go to TOP