چاپ خبــر
پرونده ای که سرانجامش تاکنون بی سرانجام است!

چشمی از دست رفت، پرونده ای باز شد، عزمی برای حکم قطعی نیست

با این وجود هرکسی که امر به معروف انجام می دهد یک واجب را انجام داده است و برای رضای خدا امر به معروف انجام داده است و از هیچ نهاد و ارگانی طلبکاری دارد و انتظاری هم نیست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از درچه نیوز، دو تن از اراذل و اوباش در انظارعمومی، قصد داشتند دختری را سوار بر خودرویشان کنند که با اقدام شجاعانه حجت الاسلام فروزش مواجه شدند و در اقدامی ناجوانمردانه و درنده خو چشم راست وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.
این حمله وحشیانه منجر به کاهش دید چشم ایشان به زیر یک دهم شد و از نظر پزشکی نابینا به حساب می آید.
حجت الاسلام فروزش در مورد طولانی شدن روند پرونده مذکور اظهار کرد: به نظر می رسد عزم و اراده جدی برای بسته شدن و رسیدگی به این پرونده وجود ندارد.
این روحانی فداکار افزود:بخشی از کندی این روند به علت ضعف قانون و بخشی به دلیل نامه نگاری های طولانی و نداشتن عزمی راسخ برای جمع شدن پرونده است.
این پژوهشگر حوزه و مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: در منظر اسلام صدور حکم و فلسفه مبارزه با مفاسد اجتماعی این است که اجرای احکام از انجام اعمال دیگر بازدارنگی ایجاد کند و اگر حکم جرمی که علنی اجرا می شود طولانی شود دیگر آن بازدهی را نخواهد داشت و چه بسا اثر نتیجه عکس خواهد داشت.

20150608224445
به گفته وی، با این وجود هرکسی که امر به معروف انجام می دهد یک واجب را انجام داده است و برای رضای خدا امر به معروف انجام داده است و از هیچ نهاد و ارگانی طلبکار نیست.
حجت الاسلام فروزش خود را سربازی در خدمت اسلام و نظام دانست و گفت: شخصا مطالبه ای ندارم ولی این مسأله ای است که اگر شکایت خود را پیگیری نکنم در آینده موجب می شود که در حق نیروهای حزب اللهی و دلسوزان و آمران به معروف جفا شود.
وی تصریح کرد: این پیگری نه برای حق خودم بلکه برای اینکه جریان امر به معروف آسیبی نبیند در حال انجام است، شکایت داده ام و رضایت هم نخواهم داد به همان دلائلی که برشمردم.

  1. باسلام
    لطفا تیتر را اصلاح بفرمایید

Go to TOP