چاپ خبــر

حمایت کمیسیون قضائی مجلس از مواضع اخیر آیت‌الله لاریجانی علیه فتنه‌گران

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با حمایت از مواضع قاطع رئیس‌ قوه قضائیه علیه فتنه‌گران، گفت: سخنان آیت‌الله لاریجانی هشداری جدی به فتنه‌گران بود و کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس از مواضع ایشان حمایت می‌کند.

به گزارش پونه زار ؛ محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش عده‌ای در داخل کشور برای سوء استفاده از فضای موجود پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه برخی به این فکر افتاده اند که با استفاده از این فضا به دنبال مطامع خود در فضای داخلی کشور باشند و احیانا بار دیگر تشنج را به داخل کشور بازگردانند.

وی افزود: این در حالی است که باید از فضای فوق برای کار کردن و ایجاد شور و نشاط و امید در داخل کشور استفاده شود و نه این که به دنبال ایجاد مطامع خود باشند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر تحولی در فضای کشور بوجود آمده باشد، دلیل بر این نیست که نظام اتفاقات گذشته از جمله به وجود آمدن فتنه 88 را فراموش کرده باشد.

وی افزود: در چنین شرایطی سخنان آیت الله آملی لاریجانی هشدار محکمی به تمامی فتنه گران بود تا به دنبال سوء استفاده از فضای موجود برای دنبال کردن اهداف خود نباشند. این هشدار آیت‌الله لاریجانی در شرایط کنونی به‌جا بود و کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس نیز از مواضع ایشان حمایت می‌کند.

Go to TOP