چاپ خبــر

فیلم هندی برای آشتی وزنه برداری روی آنتن/ رضازاده ناگهان الگوی بهداد سلیمی شد و کورش باقری حذف!

در مراسمی که بی شباهت به فیلم های هندی یا فیلم فارسی های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نبود ، ملی پوشان وزنه برداری و حسین رضازاده درحالی که وجه المصالحه آشتی کنان شان حذف کورش باقری از تیم ملی بود ، آشتی میان شان برقرار شد!

به گزارش  پونه زار به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ؛ برنامه ورزش از نگاه دو بعد از انتقادها و اشک های بهداد سلیمی در برنامه پنجشنبه شب خود برای شنبه شب حسین رضازاده  را رودرروی سعید محمدپور و کیانوش رستمی نشانده بودند تا شاید مشکلات این رشته حل شود. اگرچه در این برنامه گلایه های بی پایان ملی پوشان و دلایل حسین رضازاده طرح می شد برای مثال کیانوش رستمی اصرار داشت اگر 3 سال قبل در پاریس مدال طلا و رکورد جهان را از دست داده است به دلیل این بوده که چند هفته به بازی های جهانی کورش باقری موهای او را تراشیده بوده است و او که به موهایش علاقه زیادی داشته ، نمی توانسته تمرکز کند و برای این اتفاق 3 شب نخوابیده بود. البته رضازاده اصرار داشت کورش این تصمیم را همین امسال هم در قبال بهادر مولایی قهرمان طلایی گرفته است. او می گفت شاید کورش سختگیری هایی داشته و خودش هم این ها را به مربی تیمش گفته است اما از کورش بهتر برای اداره تیمش نداشته است. البته پیمان یوسفی که در مقام مجری تلاش بسیاری می کرد تا شاید بتواند آشتی را میان دو طرف برقرار کند با خنده ، به رستمی گفت:« کیانوش جان این همه سرباز موهای شان را می تراشند. این که این قدر مهم نیست.»

او وقتی محمدپور گفت پاداش های قهرمانان المپیکی به خاطر دلخوری کورش باقری از اینکه آنها به محمد بنا رای داده بودند ، حسین رضازاده گفت:« این حرف ها کدام است ما بعد از المپیک پول نداشتیم و پاداش ها عقب افتاد اما حالا از خیر مردمی مان کمک می گیریم و تازه به سعید که مدال نگرفته هم پاداش می دهیم تا مشکلی نباشد.»

بعد از این نواب نصیر شلال هم به برنامه اضافه تر شد و از رضازاده گلایه کرد و گفت وقتی ملی پوشان را دعوت نکردند ، چرا او که اصلا در دعوا نبوده است ، نایب قهرمان المپیک را در اردویی که در شهرش برگزار می شده را دعوت نکرده بود. رضازاده هم گفت:« کورش به من گفت هر کدام از ملی پوشان که آماده باشند ، دعوت می شوند. حتی نواب مصاحبه کرده بود و گفته بود برای بازی های آسیایی نمی رود. ما برای بازی های کشورهای اسلامی اسم همه این بچه های المپیکی که به اندونزی بروند اما آن بازی ها شروع نشد. »

رضازاده سپس درباره بازی های ازبکستان و اینکه بهداد چرا برای دریافت جایزه اش نرفته است گفت:« کشور ازبکستان برای سیستم ویزا ، خیلی سخت گیر است. ما برای تیم ملی خیلی پیش تر مجوز گرفته بودیم اما نامه جهانی بهداد خیلی دیر رسید. من به او گفتم کپی پاسپورت خودت را بده. ما واقعا کپی پاسپورت بهداد را در فدراسیون نداشتیم. باید از وزارت ورزش هم مجوز می گرفتیم. گرفتن ویزایش هم مشکل شد. من هم اگر جای بهداد بودم ، دوست داشتم خودم جایزه را بگیرم اما وقتی دیدیم کار درست نمی شود ، نامه زدیم و گفتیم او مشکل خانوادگی دارد تا مسئله ای ایجاد نشود.»

نواب نصیر شلال  در ادامه برنامه هم گفت اصلا با کورش باقری رابطه ای نداشته است. نصیر شلال که حسابی شاکی بود از اینکه پیمان یوسفی وسط حرفش پرید هم شاکی شد و به مجری برنامه پرید. او از این شاکی بود که چرا وسط حرفش پریدند و پیمان یوسفی گفت:« چه اردویی داشتید آقای رضازاده ، همه با هم قهر بودند!»

در این لحظه رضازاده که می خندید به نصیر شلال گفت:«شما به دلیل بی انضباطی از اردو بیرون بودی . شما قول دادی تا دوباره به اردو برگردی. این هم کار باقری بود که تو را برگرداند و به او تعهد دادی که برگردی. این حرف ها فکر می کنم درست نیست که گفته شود.»

و نصیر شلال دوباره گفت:« خدا می داند که این طور نبوده. باقری با من مشکل داشت. من با او حرف زدم گفتم 20 روز می آیم اردو اگر شرایط خوب بود ، مرا نگه دار. به من گفت اگر به یک رکوردی رسیدی بیا. من هم اشتباهاتی در زندگی ام داشتم ، شما هم داشتی ولی در زمانی که اردو بودم هیچ مشکلی را ایجاد نکردم!»

رضازاده هم در پاسخ به این سئوال که آیا دلش نمی خواهد کسی باشد که رکوردهایش را بشکند ، گفت:«به قرآن من با عمل ثابت کردم که بهداد بعد از من رکورد جهان زد حتی در تمرین رکورد دو ضرب مرا زد. یکسال قبل ، بهادر مولایی در لیگ در اهواز 185 یک ضرب زد ، ولی امسال او توانست چه رکوردهایی بزند؟ این بچه ها کجا این همه رکورد زدند؟ من خودم ابوالفضلی ، کلی استرس دارم وقتی این بچه ها وزنه می زنند. واقعا من خیلی دعا می کردم که این بچه ها وزنه های شان را بزنند. مگر بهداد رکورد دنیا را نزده؟ این حرف ها را دشمنان وزنه برداری می زنند و دشمنان کشور تا این جوان ها نتوانند موفق شوند.»

بهداد سلیمی دیگر مهمان این برنامه هم گفت:« مردم دلایل و اشک های مرا دیدند ، الان اینجایم که بگویم که به عشق مردم و رهبرم آماده ام که برگردم. رضازاده باید برای ما تصمیم بگیرد. حسین رضازاده الگوی ورزشی من بوده اما اختلاف نظر هم داشتیم. ما با رضازاده مشکلی نداشتیم اما ما 5 نفر به رغم همه مشکلاتی که داشتیم ، خیلی سختی کشیدیم. برای ما خیلی سخت بودیم که در جهانی نبودیم. ما به عشق مردم مان هستیم اما باید آقای رضازاده تصمیم بگیرند.»

رضازاده هم گفت:« ما همه به عشق مردم کار کردیم. شما هم می روید و یک گروه دیگر می آیند. همه به عشق مردم و سربلندی کشور وزنه می زنند تا دل رهبری و مردم شاد شود…»

بهداد در ادامه گفن:«بهداد سلیمی و این بچه ها ضرر کردند…»

رضازاده در جواب قهرمان دنیا گفت:«بهداد قهرمان های بزرگ یک سال ممکن است وزنه نزنند اما مایوس نمی شوند. انشالله 2016 باید مدال طلا بگیری . رضازاده با کورش باقری رفاقت دارد کنار اما یک مربی موفق را چرا باید با او مشکل ایجاد کنم. من مگر به شما نگفتم بهداد جان کسی نمی گوید ایوانف ، همه می گویند رضازاده تو هم بیا کسی نمی گوید باقری فقط می گویند بهداد اما شما گوش نکردید. من با باقری هم حرف زدم بله او می گوید اگر تندی کرده به خاطر صلاح خودتان بوده. الان شما هم اگر نیت تان کمک است باید بیایید با مربی کار کنید. کورش هم که استعفاء داده و از روزی که برگشتیم او را ندیدم و حرف هم نزدیم ولی می گوید من دیگر نیستم . بحث کورش باقری جدا است ، او استعفاء داده و معلوم نیست که دیگر باشد.»

بعد از این سن برنامه حسابی شلوغ شده بود و به سبک فیلم های هندی سعی می شد تا آشتی بین ملی پوشان و رضازاده ایجاد شود. رضازاده از ملی پوشان خواست که به فدراسیون بروند. او خیلی صریح از کورش باقری همگذشت و گفت معلوم نیست دیگر در تیم ملی باشد. سلیمی هم که خود را کوک حسین رضازاده و حسین را الگوی خود دانست و او را کوچک خود!

Go to TOP