چاپ خبــر
فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر؛

دشمن منتظر راهپیمایی 22 بهمن/مرجع سیاست خارجه کشور رهبری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با بیان این که دشمن منتظر است تا واکنش مردم به برجام را در راهپیمایی 22 بهمن ببیند گفت: برگزاری باشکوه این راهپیمایی نشان اقتدار کشور است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در نشست خبری دهه فجر امسال را به علت انعقاد تفاهم نامه برجام بین ایران و دول مدعی جهان، حائز اهمیت خواند و گفت: دشمن منتظر راهپیمایی 22 بهمن و تماشای واکنش ملت است.

سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش کاشانی اظهار کرد: در سیاست خارجه مرجع رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان هم در این باره فرموده اند آمریکا اتم شیطان است و شعار مرگ بر آمریکا شعار محوری ما و به معنی نفی همه طاغوت های زمان و استبداد است و هیچ گاه از زبان مسلمانان برداشته نخواهد شد.

وی بیان کرد: تدوین سیاست های بین المللی نظام توسط رهبر معظم انقلاب خواهد بود و ایشان در مورد ارتباط با آمریکا فرمودند ارتباط با آمریکا تنها در بحث های هسته ای باشد آن هم به علت اصرار زیاد دوستان ولی مسئولین ما در مسائل مختلف مانند توقف کشتی کمک رسانی به مردم یمن و گم شدن سه تبعه آمریکایی در عراق با سیاستمداران آمریکایی ارتباط برقرار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر تصریح کرد: برخی با قدم زدن در کنار سیاستمداران آمریکایی این را عرف دیپلماتیک خواندند و با تماس های مکرری که با آمریکا داشتند به دنبال شکستن تابوی ارتباط با آمریکا هستند.

Sorush002_001

سرهنگ سروش به تناقض در سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: چگونه رئیس جمهوری که به شورای نگهبان توصیه می کند مرّ قانون را رعایت کند، خود می گوید «من از همه ظرفیت های خودم برای رایزنی در تایید صلاحیت ها استفاده می کنم» در حالی که طبق قانون رئیس جمهور هیچ گونه نقش و جایگاهی در تایید و رد صلاحیت های شورای نگهبان ندارد.

وی با اشاره به این که دشمن درصدد دوقطبی کردن جامعه است بیان کرد: دشمن تلاش می کند عده ای را موافق برجام و عده ای را مخالف برجام معرفی کند. سرهنگ سروش اظهار کرد: دولت تمرکز خود را روی برجام گذاشته است و برجام را حل مشکلات مردم دانسته و مخالفان برجام را مخالف حل مشکل مردم می داند در حالی که ثابت شده است با لغو همه تحریم ها شاید بشود 10 درصد از مشکلات اقتصادی مرم را حل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با اظهار این که اعتدال در خوردن، خوابیدن، مسافرت و اعمال عبادی و این قبیل امور سفارش شده است تصریح کرد: در میان حق و باطل چیزی به نام اعتدال نداریم و اعتدال در بین حق و باطل یعنی نفاق.

سرهنگ سروش خبرنگاران را طلایه داران روشنفکری و دفاع از نظام و انقلاب دانست و گفت: هرجا دشمن درصدد ایجاد یاس و تحقیر ملت برآید باید خبرنگاران نوید امید و عزت برای ملت باشند.

وی در پایان به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خود را موظف به تشکر از خادمان نظام بابت برگزاری برنامه های دهه فجر دانست و ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری باشکوه جشن های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را نشان اقتدار کشور دانست.

  1. درود برسرهنگ سروش کاشانی فرمانده گرامی ناحیه مقاومت فریدونشهر

  2. معلم گفت:

    درودبربرادرعزیزم سرهنگ سروش که فرمودند اعتدال دربین حق وباطل یعنی نفاق ودراین میان اعتدالی وجود ندارد که بعضی ها این را سرلوحه فریب مردم قرارداده اند.

  3. مرد آن است که سخنش رامثل این برادرواضح بیان کند که با اعتدال نمی توان بین حق وباطل پل زد.اعتدال دربرخوردبا متجاوزین وفتنه گران معنی ندارد.

Go to TOP