چاپ خبــر
به مناسبت جشن بزرگ ملت؛

قطار افتتاحیه ها از خویگان تا اسلام آباد در روزهای پایانی دهه فجر

جاده چهاربانده ازونبلاغ-فریدونشهر، مرکز اورژانس اسلام آباد، طرح هادی هفت روستا، پنج میلیارد و 900 میلیون ریال پروژه مخابراتی و طرح های اداره برق افتتاحیه هایی بود که در روزهی آخر دهه فجر سال 94 مسئولین را به روستاهای مختلف شهرستان از خویگان تا اسلام آباد کشاند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، دهه فجر امسال همچون سال های گذشته مملوء از افتتاحیه های مختلف بود و روزهای پایانی این دهه مهمترین افتتاحیه های سال در شهرستان را دربرداشت.

fajr002

*اجرای طرح هادی هفت روستا

با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در روستای خویگان فریدونشهر، طرح هادی این روستا و  هفت روستای دیگر شامل سیبک، چغیورت، میلاگرد، دهسورها، سروشجان، بیجگرد و صادقیه با حجم حدود 9 هزار تن آسفالت و 67 هزار مترمربع زیرسازی افتتاح شد.

بهرام رحیمی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فریدونشهر، در این افتتاحیه گفت: از 85 روستای دایمی شهرستان، 57 روستا بالای 20 خانوار هستند که تا پایان سال همه این روستاها از طرح هادی برخوردار می شوند.

fajr004

مسئولین بعد از این افتتاح در مسجد روستتای خوبیگان حضور پیدا کردند تا مشکلات مردم را هم از زبان خودشان بشنوند. وضعیت نابسامان بازار سیب زمینی مشکل اصلی مردم روستای خویگان فریدونشهر بود.

*جاده چهاربانده ازونبلاغ-فریدونشهر

خادمان ملت در شهرستان فریدونشهر بعد از افتتاح طرح هادی شهرستان، پشت روبان قرمز اداره راه و شهرسازی قرار گرفتند تا طرح 10 ساله این اداره و به عبارتی مهمترین طرح این اداره در سال های اخیر را افتتاح کنند.

fajr005

ناصر اسدی، فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان، در مراسم افتتاح این جاده گفت: با افتتاح این جاده مردم می توانند مسیر فریدونشهر تا اصفهان را بجز قطعه نهرخلج-دامنه در مسیری چهاربانده طی کنند.

*افتتاحیه هایی از جنس برق

اداره برق فریدونشهر هم مقصد دیگری از برنامه مسئولین شهرستان بود تا ساختمان اداری جدید خود با اعتبار چهار میلیارد ریال و دیگر طرح های این اداره شامل پروژه اصلاح شبکه در مسیر پیست اسکی فریدونشهر با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال، تعمیرات شبکه با اعتبار دو میلیارد ریال، بهینه سازی و رفع حریم با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال و روشنایی مسکن مهر با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال را افتتاح کنند.

fajr007

در این مراسم بیژن مرتضایی پور، مدیر امور برق شهرستان فریدونشهر، گزارشی از عملکرد این اداره در سال 94 را ارائه نمود. دعوت از حضور مصطفی بهرامیان، مدیر سابق این اداره، که زحمت های فراوانی برای به ثمر رساندن پروژه های این اداره داشت یکی از اقدامات تحسین برانگیز در این مراسم افتتاحیه بود.

fajr008

*بهره برداری از پنج میلیارد و 900 میلیون ریال پروژه مخابراتی 

اداره مخابرات شهرستان فریدونشهر هم از مسئولین شهرستان دعوت کرده بود تا با حضور خود پروژه های این اداره را افتتاح کنند. سایت موبایل روستای تهلگی، افزایش ظرفیت پورت های ADSL فریدونشهر، افزایش پورت های ADSL روستای سیبک، نصب و راه اندازی اینترنت پرسرعت ADSL روستای قلعه سرخ و اینترنت 3G همراه اول پروژه های قابل افتتاح مخابرات بود که به دست مسئولین شهرستان افتتاح شدند.

fajr009

*افتتاح مرکز اورژانس روستای اسلام آباد

این پروژه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون ریال بعد از پیگیری های فراوان به بهره برداری رسید. بیش از 60 روستای پیشکوه و پشتکوه از خدمات این مرکز اورژانس بهره مند خواهند شد. همچنین با حضور مسئولین عملیات خاک برداری خانه بهداشت روستاهای اسلام اباد، مصیر و دورک با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال آغاز شد.

fajr001

*خط لوله انتقال آب چشمه لنگان به فریدونشهر

حضور مسئولین در منطقه زیبای چشمه لنگان هم به دعوت آب و فاضلاب شهری شهرستان فریدونشهر صورت پذیرفت تا با افتتاح خط لوله جدید انتقال آب چشمه لنگان به فریدونشهر، این خط انتقال آب تا 50 سال آینده تضمین شد.

  1. اصفهان افتتاحیه دارند و ماهم افتتاحیه! اما این کجا و آن کجا!

  2. جاده فریدونشهر اوزونبلاغ تا حالا چهار بار افتتاح شده و باز هم جاداره!

  3. بدنيست يه اصلاحيه هم واسه بعضي ادارات بزارن . مثل برخي بانكها‏، بنياد مسكن و …

Go to TOP