چاپ خبــر
مسئول دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریدونشهر:

حدود هفت هزار خودرو در تعطیلات وارد شهرستان شده‌اند

دبیر ستاد سفرهای نوروزی شهرستان فریدونشهر با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز در فصل گردشگری این منطقه دیدنی وجود ندارد، از کم بودن مسافران فریدونشهر در تعطیلات نوروز 95 خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مسئول دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار آمار تعداد مسافران اسکان یافته در شهرستان فریدونشهر در تعطیلات عید نوروز را 705 نفر بیان کرد.

محسن محمدی گفت: از 25 اسفندماه تا پایان تعطیلات 270 نفر در منازل استیجاری، 177 نفر در چادر، 152 نفر در مدارس، 86 نفر در مهمانسرا و 20 نفر در کمپ های موقت اسکان داده شده اند.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی شهرستان فریدونشهر با بیان این که شرایط بد جوی و برودت هوا در استان اصفهان و به ویژه در شهرستان فریدونشهر، علت کم شدن مسافران نوروزی استان و به تبع آن شهرستان بود، گفت: هر ساله چند صد هزار نفر گردشگر از جاذبه های دیدنی شهرستان فریدونشهر بازدید می کنند ولی عید نوروز فصل سفر در فریدونشهر نبوده و ورود گردشگران به شهرستان فریدونشهر از اردیبهشت ماه آغاز می شود.

وی همچنین اظهار کرد: روزانه 9 الی 10 اتوبوس مسافران را به شهرستان فریدونشهر حمل می کردند و تخمین زده می شود در مدت تعطیلات حدود هقت هزار خودروی شخصی وارد شهرستان شده باشند که البته غالب این مسافران بستگان مردم شهرستان بودند.

مسئول دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریدونشهر ستاد استقبال نوروزی در شهر برف انبار، توزیع تراکت در کیوسک وحدت آباد، اسکان مسافران توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و اسکان مسافران در مهمانسرای شهرداری را از مهمترین اقدامات ستاد سفرهای نوروزی در تعطیلات نوروز 95 دانست.

گفتنی است در طی تعطیلات عید نوروز، 138 نفر از کلیساهای دیدنی روستای خویگان فریدونشهر به عنوان تنها آثار تاریخی ثبت ملی شده در شهرستان دیدن کردند.

Go to TOP