چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

برخی با زیرسؤال بردن انتخابات آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

امام جمعه فریدونشهر خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر را به هشدار در رابطه با عوام فریبی‌های آمریکا و دشمنان نظام اختصاص داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دشمنی های آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: چگونه دشمن انتخاباتی که به درخواست کاندیداها آراء آن بازشماری شده و هیچ رأیی کم یا زیاد نشده است، را غیرعادلانه می داند!؟ حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری به شدت نسبت به کسانی که با زیرسؤال بردن انتخابات، آب به آسیاب دشمن می ریزند انتقاد کرد.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت و در آستانه روز پاسدار، از پاسداران به سبب پاسداری از ارزش های اسلامی و نظام و مملکت به خوار چشم دشمنان تعبیر کرد.

وی با اشاره به روز زمین پاک، پاک نگه داشتن زمین و محیط زیست از آلودگی ها را امری لازم و زمین پاک را یک نعمت دانست و اظهار کرد: بالاتر از پاک بودن زمین از آلودگی های مادی، پاک بودن زمینیان از گناه و آلودگی های معنوی است.

خطیب جمعه فریدونشهر با تأکید بر این که مردم مراقب عوام فریبی دشمنان باشند، به سفر وزیر خارجه آمریکا به ژاپن و هدیه دسته گل به شهرهای هیروشیما و ناکازاکی که روزی هزاران نفر از مردمان این شهرها را با بمب اتمی قتل عام کردند اشاره کرد و با دروغ دانستن این رفتارها از سردمداران آمریکا پرسید اگر طرفدار حقوق بشر هستند چرا هم اکنون از جنایتکارانی چون آل سعود، داعش و اسرائیل حمایت می کنند.

امام جمعه فریدونشهر گفت در حالی سیاستمداران آمریکایی ادعا می کنند باید کاری کنیم که سلاح های کشتار جمعی در دنیا از بین برود که بیشتر سلاح های کشتار جمعی دنیا توسط خودشان ساخته و گاه بدون دریافت هزینه در اختیار گروه های تروریستی همچون داعش و رژیم ستمگری چون آل سعود قرار داده می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری گفت: آمریکا حکم قصاص ایران برای قاچاقچیانی که دستشان به خون ده ها نفر آلوده است را ناقض حقوق بشر می دانند ددر حالی که دست خودشان به خون مردم مظلوم و بی دفاع یمن، سوریه، عراق، فلسطین و بسیاری از مردم دیگر جهان آلوده است.

خطیب جمعه فریدونشهر در ادامه بحث خطبه های گذشته در رابطه با موارد مجاز غیبت تاکید کرد بعد از مشاهده یکی از 13 مورد ذکر شده در خطبه های هفته گذشته، شخص در مرحله اول باید امر به معروف و نهی از منکر کند و تا جایی پیش برود که از اصلاح شخص خاطی ناامید شود و وقتی امر به معروف و نهی از منکر را بی اثر دید می تواند تنها در مورد گناهی که از شخص دیده است و جزء 13 مورد ذکر شده است، غیبت او را بکند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالحیان، نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان اصفهان، مهمان ویژه نماز جمعه این هفته فریدونشهر بود.وی در سخنرانی کوتاه خود بین دو نماز با بیان این که جهان به سمت توحشی در حال پیش روی است که محکومیت همجنس بازی را نقض حقوق بشر می داند، گفت: هر چه جهان وحشی تر و حیوانی تر می شود، ما به نیروی نظامی مقتدر و موشک نیاز پیدا می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صالحیان نماز جمعه را برای حفظ بنیه دینی مردم دانست و افزود: اگر به نماز جمعه نیاییم پشت هایمان از گناه انباشته می شود و همان طور که پیامبر اعظم(ص) فرمودند: به نماز جمعه بیایید چرا که وقتی نماز جمعه تمام شد مثل بچه ای هستید که گویا تازه متولد شده اید.

وی اظهار کرد: نماز جمعه روح ها را آزاد، دید را بهتر و روح را لطیف تر می کند و انسان آزادتر می تواند به سوی خدا پر بکشد و نماز جمعه برای تقویت بنیه دفاعی و دینی و اعتقادی است و اگر ما در موشک پیشرفت کنیم اما در بنیه دینی پیشرفتی نداشته باشیم باز هم با شکست مواجه می شویم.

 

  1. حقوقدان گفت:

    کاش غرب وطرفداران غرب درداخل توان درک حقوق بشر راداشتندومی دانستند معنی آن حمایت ازهمجنس بازی ،قاچاق واعتیادوفسادوظلم به مردم مظلوم نیست.

  2. با سلام و و قت بخیر
    چرا گزارش نماز جمعه مورخ 95/2/3 را در سایت نزدید.

Go to TOP