چاپ خبــر
امام جمعه موقت فریدونشهر:

رسانه‌ها، آمریکایی که بعد از جنگ جهانی دوم دستش به خون 30میلیون نفر آغشته است را بزک نکنند

خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر به موضوعاتی نظیر روز کارگر، روز پاسدار و بزک کردن آمریکا توسط برخی رسانه‌های کشور اختصاص داشت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر، ظهر امروز توسط حجت الاسلام احمدرضا عالمی، امام جمعه موقت فریدونشهر، ایراد شد.

وی در آستانه روز پاسدار گفت: عبور انقلاب از گذرگاه های مختلف نشان داده است توده مردم کشور پاسدار انقلاب اسلامی هستند لکن این نیروهای سپاه پاسداران هستند که به طور خاص این وظیفه را بر عهده دارند و به همین سبب نیز مورد تهاجم دشمنان خارجی و داخلی انقلاب قرار دارند.

حجت الاسلام عالمی بیانات رهبر معظم انقلاب را قطب نمای انقلاب دانسته و اظهار کرد: ما مردم با توجه به سخنان ایشان می توانیم مسیر صحیح را تشخیص دهیم.

امام جمعه موقت فریدونشهر ضمن تبریک روز کارگر، زمین مناسب و بارش های فراوان شهرستان را نعمت الهی خواند و از مردم خواست از این نعمت ها استفاده کنند.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به مردم فریبی برخی مسئولان گفت: برخی از مسئولین بارها در سخنان خود از لفظ «مقام معظم رهبری» استفاده می کنند ولی این جز فریب اذهان عمومی چیز دیگری نیست و در عمل بر خلاف منویات آقا عمل می کنند.

وی تصریح کرد: دشمن استقلال کشور را بر نمی تابد و در مقابله این حرف حق که ما می خواهیم سرنوشتمان را خودمان تعیین کنیم جبهه می گیرد و با اتهاماتی همچون نقض حقوق بشر شدیدترین تحریم ها را بر ما وضع می کند و ما در طول سال های بعد از انقلاب شاهد این مسأله بوده ایم. حجت الاسلام عالمی ادامه داد: این در حالی است که همین قدرت ها با کشورهایی که برای زنان حق رای و آزادی قائل نیستند و با شمشیر دست به کشتار آن ها می زنند و مردم خود را قتل عام می کنند دست دوستی دراز می کنند.

امام جمعه موقت فریدونشهر بیان کرد: آمریکا طبق آماری که از طرف نهادهای خوشان ارائه شده است، بعد از جنگ جهانی دوم 30 میلیون انسان را به طور مستقیم و یا در جنگ های نیابتی کشته است، حال آن که برخی از روزنامه های کشور هستند که چهره این آمریکا را بزک می کنند.

وی علت کشتار و ظلم به مسلمانان و به ویژه شیعیان در کشورهای مختلف جهان را، حق طلبی ایشان و سرعت رشد این دین حقه دانست و از ابراز نگرانی ابرقدرت ها از این مسأله سخن گفت.

حجت الاسلام عالمی اسلام را مسیر صحیح زندگی دانست و گفت: آن چه در اسلام حرام اعلام شده است به سبب ضرر آن برای رشد و سلامت بشریت است.

انتهای پیام/

Go to TOP