چاپ خبــر
3 گل زدیم اما بازی راحتی نبود

کی‌روش: 10 امتیاز برای صعود به جام ملت‌ها کافی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در حال حاضر ده امتیاز داریم و با خیال راحت تری به لبنان خواهيم رفت و فکر می کنم که این امتیازات کافی باشد تا به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار برابر تایلند اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که یک بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول و بعد از به ثمر رساندن دو گل بازی را کنترل کردیم و بعد از پایان ۴۵ دقیقه اول تقریباً بازی به اتمام رسیده بود. همانطور که می‌دانید سه شنبه هفته آینده بازی دیگری را در بیروت و مقابل تیم ملی لبنان داریم و برای رسیدن به لبنان سفر طولانی را در پیش خواهیم داشت. پس از بازیکنان خواستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنند و در نتیجه انرژی نیمه اول را به خرج ندادیم. هر چند نتیجه سه بر صفر نشان از یک بازی راحت دارد اما بايد بگویم بازی سختی بود و چرا تیم ملی تایلند يک تیم هجومی است و بسیار مثبت بازی می کرد به همین دلیل فوتبال خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم.
سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: در حال حاضر ده امتیاز داریم و با خیال راحت تری به لبنان خواهيم رفت و فکر می کنم که این امتیازات کافی باشد تا به مرحله بعد صعود کنیم. ضمن اینکه من برای تیم تایلند احترام قائلم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت می کنم.
کی‌روش در ادامه در خصوص تفاوت سطح بازی تیم های ملی ایران و تایلند افزود: از نظر تاکتیکی، حفظ، سرعت و انتقال توپ به تمام نقاط زمین سطح بالاتری دارند و طور دیگری بازی می کنند و به همین دلیل ما توانستیم تایلند را کنترل کنیم. از سوی دیگر نوع دفاع تیم ملی ایران و استفاده از فضاهای زمین نیز سبک بازی ما متفاوت است و ما زمانیکه توپ را از دست می دهیم تمام تلاشمان را برای بدست آوردن مجدد آن می کنیم که این تفاوت دیگر فوتبال ایران و تایلند است. از طرف دیگر ما با نگرش و تفکر درستی به تایلند آمدیم و سعی کردیم در تمام لحظات مسابقه، بازی را کنترل کنیم. اما باید بگويم سرمربی تیم ملی تایلند بازیکنان خوبی را در اختیار دارد.
سرمربی تیم ملی در پايان در پاسخ به سوالی در خصوص تعویض های نیمه دوم گفت: من در هر مسابقه انتظارات زیادی از فورواردها دارم. بخصوص اینکه در نیمه دوم و در اين هوای شرجی باید شرایط بدنی اين بازیکنان را برای دیدار سه شنبه شب آینده حفظ می کردم. چرا که من از بازیکنان خط حمله می خواهم در توپ گیری ها و کنترل فضای بازی هم شرکت کنند. لذا در نیمه دوم برای حفظ بازیکنان اين خط و همچنین با توجه به اينکه بازیکنان جوان‌تر در نیمه دوم می توانستند توان بیشتری برای اين کار صرف کنند آنها را به زمین وارد کردم.

Go to TOP