چاپ خبــر
امام جمعه موقت فریدونشهر:

قوانین کشور باید اصلاح و به‌روزرسانی شود/ آتش‌افروزی در منطقه دامن‌گیر جهان خواهد شد

امام جمعه فریدونشهر ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه و ترور فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، از جامعه جهانی خواست در برابر این تجاوزات و جنگ افروزی ها واکنش نشان دهند وگرنه آتش جنگ دامن گیر خود آنها خواهد شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، نماز جمعه این هفته فریدونشهر به امامت حجت الاسلام احمدرضا عالمی، امام جمعه موقت این شهرستان، برگزار شد.

امام جمعه موقت فریدونشهر ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، تقوا را دژ مستحکمی دانست که انسان را از گناهان و شرارت ها حفظ خواهد کرد و گفت: تقوا ابزار محافظت از هوی پرستان و حریم شکنان است. وی همچنین حجاب برای بانوان را حفاظی دانست که مانع از دستبرد متجاوزان و ظالمان می شود همانند خودرویی که به سیستم امنیتی و حفاظتی مجهز بوده و از دستبرد سارقان به دور باشد.

حجت الاسلام عالمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ماه رجب و شعبان را مقدمه ای برای سلوک الی الله در ماه مبارک رمضان و شب قدر دانست و با بیان این که همه معصومین در این ماه به خواندن مناجات شعبانیه علاقه داشتند، مردم را دعوت به خواندن این مناجات در ماه شعبان کرد و روزه، صلوات، استغفار و صدقه دادن را از دیگر عبادات سفارش شده در این ماه نام برد.

خطیب جمعه فریدونشهر اظهار کرد: هر چه معنویت در جامعه عمیق تر باشد آرامش جامعه بیشتر و نفع و خیر مردم به یکدیگر هم بیشتر خواهد شد لذا مردم فرصت قرار گرفتن در ماه شعبان را که نسیم رحمت الهی در آن به طور ویژه می وزد از دست ندهند.

امام جمعه فریدونشهر استعفای مدیرکل بیمه مرکزی به خاطر افشای فیش حقوقی پنجاه میلیونی مدیران بیمه به فال نیک گرفت و از مسئولان خواست در صورتی که خطایی از مسئولی سر زد آن مسئول از کار کنار گذاشته شود نه این که مقام بالاتری کسب کند. وی تصریح کرد: در نظامی که اساس آن بر اسلام استوار است نباید حقوق یک ماه یک مدیر برابر با حقوق چند سال یک کارگر باشد.

حجت الاسلام عالمی از مسئولین نظام و به خصوص قوه مقننه خواست درصدد شفاف سازی قوانین برآیند تا این قوانین دست مایه سودجویی عده ای نشود. خطیب جمعه فریدونشهر همچنین از لزوم اصلاح و به روزرسانی قوانین کشور سخن گفت و اظهار کرد: برخی از قوانین از هشتاد سال پیش تاکنون اصلاح نشده اند.

امام جمعه فریدونشهر ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به آسمان سوریه و ترور شهید سیدمصطفی بدرالدین ملقب به «سید ذوالفقار»، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، از جامعه جهانی خواست در برابر این تجاوزات و جنگ افروزی ها واکنش نشان دهند وگرنه آتش جنگ دامنگیر خود آنها خواهد شد.

Go to TOP