چاپ خبــر

نشت روغن از یک تانکر نصف شهر را فلج کرد

صبح دیروز اتوبان آقابابایی اصفهان، خیابان های موازی و منتهی به آن همگی گره خورده بود، به طوری که هیچ کس نمی توانست به صورت طبیعی در این مسیرها حرکت کند.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا ؛ ترافیک سنگین در این محورها باعث شد تا خودروها با دردسرهای زیادی از این ترافیک رهایی یابند و با تاخیر به محل کار خود برسند، ولی علت ماجرا چه بود؟
نشت روغن از یک تانکر حمل روغن در اصفهان سبب تصادف زنجیره‌ای چندین دستگاه خودرو و ترافیک ۱۵ کیلومتری همه علت ماجرا بود.
این تانکر حمل روغن که در مسیر بزرگراه شمال به جنوب اصفهان، بزرگراه شهید آقابابائی، شهید کشوری و شهید همت تا ترمینال صفه در حرکت بود، به دلیل نشت روغن، این خیابان‌ها را لغزنده کرده و سبب ده‌ها تصادف در بزرگراه‌های شهر اصفهان شد.
ده‌ها خودروی تردد کننده در این مسیر به دلیل لغزنده بودن زمین از مسیر خود منحرف شده و دچار تصادف زنجیره‌ای شدند و پس از آن پلیس راه اصفهان، مسیر این خیابان‌ها را مسدود کرد.
صبح امروز ترافیک ۱۵ کیلومتری در بزرگراه‌های اصفهان ایجاد شد و ورودی خیابان‌های اصفهان به بزرگراه شمال به جنوب مسدود شد، ترافیکی که همچنان شهر اصفهان از آن رهایی نیافته است.
فرماندهی پلیس راه اصفهان در همین خصوص اظهار کرد: تانکر حمل روغن در ابتدای بزرگراه صفه متوقف شده و خودروهای امدادی در حال رفع نشر این تانکر هستند.
سرهنگ حسین غلامی افزود: ده‌ها نیروی خدماتی شهرداری اصفهان به همراه نیروهای آتش‌نشانی در حال رفع مشکل لغزندگی مسیر طولانی لغزنده شده هستند.
وی از رانندگان اصفهانی درخواست کرد که از مسیرهای غرب و شرق و خیابان‌های سطح شهر استفاده کرده و وارد بزرگراه نشوند.
بی‌احتیاطی راننده، نشت روغن و متوجه نشدن آن سبب نشتی آن شده و بزرگراه را لغزنده کرده و تا رفع لغزندگی خیابان‌های اعلام شده، مسدود هستند.

Go to TOP