چاپ خبــر
مسئول امور نخبگان دفتر رهبری:

نفوذ حاصل تواضع در برابر دشمن است/گمشده اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است

بازرس ویژه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر این که مسئولین باید از مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: گمشده اقتصاد مقاومتی در کشور اقدام و عمل است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مسئول امور نخبگان دفتر رهبری و بازرس ویژه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر به مناسبت روز مقاومت و ایثار به ایراد سخنرانی برای بسیجیان این شهرستان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خاتمی فرهنگ قرآن را فرهنگ شهادت دانست و دغدغه امیرالمؤمنین(ع) را شهادت بیان کرد. وی ویژگی ها و اخلاق شهدا را ربیون کثیر و کار برای خدا، عدم ضعف در اراده و داشتن عزم راسخ، صبور بودن، نداشتن ضعف جسمانی و متواضع نبودن در مقابل دشمن برشمرد و اظهار کرد: تواضع در برابر دشمن منجر به نفوذ دشمن خواهد شد.

مسئول امور نخبگان دفتر رهبری گفت: جوانان در جبهه و جنگ دشمن را خوب شناختند اما الان با وجود این که دشمن در خانه های ما آمده است، برخی هنوز دشمن را نشناخته اند. حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: امروز دشمن در شبکه های اجتماعی مین گذاری کرده است و در زندان ها می بینیم چه تعداد زیادی از افراد را از طریق شبکه های اجتماعی به دام انداخته است.

sobhgah950303022

وی تصریح کرد: مشغول شدن مردم به تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی باعث شده است مردم و جوانان از فرصت های طلایی زندگی خود به خصوص فرصت جوانی غافل شده و آن ها را از دست بدهند.

بازرس ویژه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عقل و خرد و عشق را دو عنصر مورد نیاز برای پیشرفت جامعه برشمرد و اظهار کرد: مسئولیت عقل و خرد بر عهده علما و روحانیون بوده و در مورد عنصر عشق، شهدا پرچم داران عشق در جامعه هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی عامل فتح خرمشهر از منظر رهبر معظم انقلاب را توان رزمی و قوت فرماندهی و روحیه ایمان و تقوا بیان کرد و با تاکید بر این که مسئولین باید از مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: گمشده اقتصاد مقاومتی در کشور اقدام و عمل است.

 

Go to TOP