چاپ خبــر
شب 19 ماه مبارک رمضان؛

دیشب دست‌ها به قدر دلها بالا رفت/تصاویر

مساجد و تکایای فریدونشهر دیشب شاهد مردمی بودند که قرآن بر سرگذاشتند و خدا را به حق قرآن کریم و ائمه طاهرین(ع) قسم دادند تا آن ها را از بند گناه آزاد سازد.

  1. باآرزوی قبولی طاعات وعبادات .انشاءالله خداوند ازهمه قبول فرماید .التماس دعاداریم.

  2. خدا مشکل همه آدمای مشکل دار را حل کند. چرا عکس سخنران مراسم هیئت رزمندگان را مثل بقیه مراسما رو سایت نگذاشتی؟ البته این دفعه اولتون نیست. این رویه شما در برخورد با ایشون هست. به کوری چشم آدمای ناسالم مردم خیلی دوستشون دارند. العزه لله و لرسوله و للمؤمنین نه للپونه زار دره پیتی!

    • پونه زار گفت:

      دوست عزیز حجت الاسلام والمسلمین گشول از اساتید بزرگ حوزه علمیه هستند و عدم درج تصویر ایشان از روی غرض نبوده است. بنده حین سخنرانی ایشان در مساجد دیگر مشغول تصویربرداری بودم. برای رفع شبهه در گزارش تصویری بعدی از مراسم شب قدر تصویر ایشان را خواهیم آورد.

    • ذره بین گفت:

      جناب روشنگر سلام

      سوالی از محضرتان دارم امیدوارم بدون حاشیه رفتن جواب بدهید.

      آیا خود حاج آقا گشول اگر نظر شما را بخوانند با شما هم فکر و هم رای خواهند بود که چرا تصویر ایشان را نگذاشته اند یا خیر؟
      اگر بفرمایید بله ( که مطمئنا چنین نیست و از ایشان بعید است ) ایشان را متهم به خودخواهی و علاقه به ریا می کنید.
      و اگر بفرمایید خیر ( که مطمئنا چنین است و ایشان اهمیتی به درج تصویرشان نمی دهند) شما چرا کاسه ی داغ تر از آش شده اید؟ مگر نفرمودید : العزه لله و للرسول و للمومنین ؟ پس دیگر چرا به سایت پونه زار اتهام درپیتی می زنید؟ و حال آنکه اگر سایت پونه زار درپیتی بود خودتان را به زمین نمی زدید که چرا فلان تصویر را درج نکرده اند… کمی هم مثل خود حاج آقا گشول باشید ایشان اهل ذات و نفس عبادت هستند نه تظاهر…

    • بختیار گفت:

      باسلام معرفت وعفت کلام ارزش وجودی هرفرد است.حیف بعضی ها رعایت نمی کنند.

  3. نام و نام خانوادگی گفت:

    سلام جناب آقای جدیدی
    انشاء الله نوشته یا مطالبی یا کامنت های را در سایت قرار دهید که طبق این آیه “تِلْكَ ءَايَٰتُ ٱلْكِتَٰبِ ٱلْمُبِينِ” که بارها در قرآن آمده باشد .یعنی روشنگری کند

  4. محمود گفت:

    سلام به همه دوستان.ازسایت پونه زارممنونم که سعی داره همه نظرات روبذاره وخیلی کم دنبال فیلترینگ نظرات هستش.ولی اینم بایددرنظرگرفت که هرازخدابیخبری هم که نظردادحتمانبایدنظرش گذاشته بشه.این شخصی که خودشوروشنگرعنوان کرده حرفای توهین آمیزی مطرح کرده.این شخص که معلوم نیس آقاس یاخانوم اگه واقعابحرفایی که میزداعتقادداشت حداقل خودشومعرفی میکرد…متاسفام برای افکارمریض.!

Go to TOP