چاپ خبــر
لبیک به فریاد مظلومیت؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در فریدونشهر مشخص شد/عزم شهرستان در برگزاری باشکوه روز جهانی قدس

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری فریدونشهر برگزار و تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، پیش از ظهر امروز ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس به ریاست فرماندار فریدونشهر و با حضور ادارت مربوطه به منظور هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این راهپیمایی برگزار شد.

امام جمعه فریدونشهر در این جلسه شهدای حریم ولایت را نشان قدرت فرامنطقه ای جمهوری اسلامی دانست و از روز قدس به روز تجدید پیمان ملی و عمومی با شهدا یاد کرد. حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری با بیان این که در روز قدس باید وحدت را حفظ کنیم، راهپیمایی روز قدس را ادای دین به خون شهدای فلسطین، غزه و لبنان دانست.

در این جلسه مقرر شد آغاز حرکت راهپیمایی روز قدس در شهر فریدونشهر رأس ساعت 11:30 از گلستان شهدا بوده و مسیر این راهپیمایی گلستان شهدا – خیابان دکتر شریعتی – خیابان امام خمینی(ره) و نهایتا تجمع در مسجد جامع باشد. شروع راهپیمایی در شهر برف انبار هم از میدان انقلاب محله خمسلو و مسیر راهپیمایی  در برف انبار میدان انقلاب – خیابان شهید عباسقلی یبلویی – خیابان شهید شادمان یبلویی – میدان امام خمینی(ره) – گلزار شهدا خواهد بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در برخی از روستاهای شهرستان همچون سیبک، اسلام آباد، مصیر  و خویگان نیز با هماهنگی دهیاری ها برگزار می شود.

سخنرانان روز قدس در فریدونشهر حجت الاسلام احمدی، مسئول عقیدتی-سیاسی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر، و در شهر برف انبار حجت الاسلام عباس لچینانی، مدیر حوزه علمیه فریدونشهر، خواهند بود.

قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از برنامه های روز جهانی قدس است. این مراسم در فریدونشهر به نماز جمعه ختم خواهد شد. پایگاه سنجش سلامت هلال احمر فریدونشهر نیز در محل راهپیمایی مستقر خواهد بود.

گفتنی است امام خمینی(ره) در تاریخ 16 مرداد سال 1358 بر اساس روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی اسلاب ناب محمدی(ص)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند. این ابتکار امام(ره) در طول سال های بعد از آن، باعث تضعیف رژیم صهیونیستی، تقویت جبهه مقاومت و همواره مسأله اول بودن آزادسازی قدس شده است.

انتهای پیام/

Go to TOP