چاپ خبــر
در ماه مبارک رمضان؛

توزیع سبدکالا بین نیازمندان توسط هلال‌احمر/بانک امانات پزشکی در فریدونشهر راه‌اندازی می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر از اجرای طرح های حمایتی «همای رحمت» و «التیام» توسط این جمعیت در ماه مبارک رمضان در فریدونشهر خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در ماه اکرام و رحمت و برکت، جمعیت هلال احمر فریدونشهر همپای خیران و نهادهای حمایتی، با طرح ملی «همای رحمت» وارد عرصه خدمت رسانی و یاری به نیازمندان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار از جذب 160 میلیون ریال کمک های نقدی مردمی بدین منظور خبر داد و اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان و به ویژه در شب های قدر حدود 160 سبد غذایی در قالب طرح «همای رحمت» تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

HomayeHelal015

حمید موسوی شناسایی این نیازمندان و توزیع سبد غذایی بین ایشان را از طریق واسطه های مردمی این جمعیت بیان کرد و با تاکید بر این که در این گونه کمک های خیرخواهانه باید مراقب حفظ کرامت انسانی افراد باشیم، گفت: برای این منظور کمک ها را از طریق معتمدین و واسطه های مردمی درب خانه نیازمندان رساندیم و اجازه ندادیم خودرویی با آرم هلال احمر برای ارسال کمک ها درب خانه نیازمند برود. وی ادامه داد: این کمک ها ویژه نیامندانی است که زیر چتر حمایتی سایر نهادها نیستند.

HomayeHelal009

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر همچنین از اجرای «طرح التیام» در ماه مبارک رمضان برای کمک رسانی به بیماران نیازمند سخن گفت و تصریح کرد: در این طرح بیماران نیازمند از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان به پزشکان و یا پرستارانی که آمادگی خود را برای درمان رایگان بیماران نیازمند اعلام کرده اند، معرفی می شوند و بدین طریق مراحل درمانی ایشان به طور رایگان آغاز می شود.

HomayeHelal015

موسوی با بیان این که کمک های طرح التیام ویژه بیماران خاص با هزینه های درمانی گزاف است، اظهار کرد: در طرح التیام سه پزشک و سه پرستار برای درمان رایگان بیماران نیازمند اعلام آمادگی کردند که این امر درمان رایگان 15 بیمار نیازمند را در پی داشت.

وی با اشاره به این که جمعیت هلال احمر فریدونشهر آمادگی دارد کمک های نقدی مردم شریف این شهرستان را به دست نیازمندان برساند و نیازمندان بسیار زیادی در شهرستان فریدونشهر زندگی می کنند، از مردم نوع دوست فریدونشهر و خیرین خواست تا مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر گفت: با عنایت به این که شهرستان فاقد بانک امانات پزشکی است، هلال احمر فریدونشهر در نظر دارد با مشارکت خیرین این واحد را در شهرستان راه اندازی کند، لذا از خیرین دعوت به عمل می آوریم در این طرح بشردوستانه و عام المنفعه شرکت نمایند.

انتهای پیام/

  1. باسلام
    منظور ازبانک امانات پزشکی چیست؟ وچه کارهایی انجام می دهد لطفاًتوضیح دهید باتشکر.

  2. گوگونانی گفت:

    خدا خیر به همشون بده.من و همسرم هر سال در طرح شرکت می کنیم .نتایجش بسیار عالیه.کاملا مردمی و به دور از حاشیه های معمول.

Go to TOP