چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

مسئولان اگر می‌گویند تابع ولی فقیه هستند، این را در عمل ثابت کنند

حجت الاسلام غفاری از مسئولان خواست به این سوالات توجه کنند که چرا دارایی های ایران که می توانستند یک کشور را آباد کنند 38 سال توسط آمریکا بلوکه و مسدود شده است؟ و آیا پس از شش ماه از اجرای برجام تغییری در بازار و اقتصاد و در معیشت مردم ایجاد شده است؟

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که در قرآن کریم آمده است «شیطان در آخرت خطاب به کسانی که فربیش را خورده اند می گوید شما چون به وعده های دروغین من توجه کردید عذاب خواهید دید»، اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) آمریکا شیطان بزرگ است و مذاکره با آمریکا صحیح نیست.

حجت الاسلام اباصلت غفاری با اشاره به این که فریاد امام راحل دوری از شیطان بزرگ و حرکت در مسیر انقلاب بود، گفت: سخن رهبری این است که «در شش ماه بعد از برجام، ملت چیزی به دست نیاورد لذا این مسیر غلط را ادامه ندهید» اما بعضی مسئولان باز هم سنگ برجام را به سینه می زنند. خطیب جمعه فریدونشهر تصریح کرد: اگر می خواهیم به کمال و سعادت برسیم و عزت و استقلال خود را حفظ کنیم باید پیرو امام و رهبر باشیم و در امانتی که مردم به عنوان مسئولیت به ما داده اند خیانت نکنیم.

وی از رهبری تقاضا کرد بیش از پیش عدم پایبندی آمریکا به عهد و پیمان و دروغگویی این دولت خبیث را تذکر دهد و خواستار این شد که کسانی که در نقطه مقابل قرار می گیرند و قصد ذلیل کردن کشور در برابر آمریکا را دارند از طریق مبادی قانونی عدم کفایت آن ها مشخص بشود. حجت الاسلام غفاری خوی آمریکا را حملات اتمی به هیروشیمای ژاپن دانست که موجب کشته و مجروح شدن بیش از 160 هزار انسان شد و افزود: آمریکا در طول تاریخ جنایات زیادی را مرتکب شده است.

امام جمعه فریدونشهر آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی برای دفاع از کشور را در مسیر تقوای الهی دانست و با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه(س) ضمن تبریک روز دختر، گفت: تشرف به حرم این حضرت راه های کسب تقوا را به انسان نشان می دهد و مشاهده کرده ایم کسانی که خارج از حرم خیلی به عقاید دینی و حرام و حلال ها پایبند نبوده اند چگونه در حرم برای عاقبت به خیری و برای آخرت خود ضجه می زنند.

خطیب جمعه فریدونشهر در سالروز شهادت شهید عباس بابایی و درگذشت سیدالاسرای ایران، سرلشکر حسین لشکری، که طولانی ترین مدت اسارت را در بین اسرای ایران داشت، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

وی ضمن شاهد گرفتن باریتعالی در مکان مقدس مسجد در این رابطه که ذره ای نسبت به مسئولان کینه ای در دل ندارد و سخنانش تنها از روی دلسوزی است، از ریاست جمهور، وزرا و معاونین خواست وقتی رهبر معظم انقلاب می گوید از برجام خیری ندیده ایم، نسبت به آن خوش بین نبوده و مدام در مصاحبه ها و سخنرانی هایشان از برجام تعریف نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری اظهار کرد: بعد از انقلاب هر چه بر سر این کشور آمده است آمریکا مستقیما و یا با واسطه در آن دست داشته است؛ از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ده ها نفر از خدمتگذاران نظام گرفته تا ترور های مختلف و راه انداختن قائله های مختلف در کشور که بارزترین آن ها تحمیل هشت سال جنگ بر این ملت مظلوم بود.

امام جمعه فریدونشهر این سوالات را مطرح کرد که: «چرا دارایی های ایران که می توانستند یک کشور را آباد کنند 38 سال توسط آمریکا بلوکه و مسدود شده است؟ و مگر قرار نبود در روز اجرای برجام همه تحریم ها به یکباره برداشته شود، پس چه شد؟ و آیا پس از شش ماه از اجرای برجام تغییری در بازار و اقتصاد و در معیشت مردم ایجاد شده است؟»

خطیب جمعه فریدونشهر از مسئولان خواست به رهبر مظلوم انقلاب که همیشه حامی دولتمردان بوده است، اجحاف نکرده با توجیه کارهای نامربوط خود در مقابل ایشان نایستند و اگر می گویند تابع ولی فقیه هستند، این را در عمل ثابت کنند. وی ادامه داد: رهبری بارها فرموده اند مهمترین دغدغه ایشان حل مشکل معیشت مردم است و مشکل معیشت مردم و اقتصاد کشور باید از داخل حل شود و برای این منظور نباید چشم امید به کشورهای خارجی داشته باشیم.

انتهای پیام/

  1. باسلام
    ازموضع انقلابی وقاطعانه امام جمعه شهرمان حمایت کرده وازمسئولان می خواهیم باعمل ارادت خودرابه اسلام ،رهبری وایران مانشان دهند.وبه این سوال پاسخ دهند که آیامسئولان درجامعه ماکه بیشترازهمه مردم ازانقلاب وذخایرمادی کشورمان بهره مند شده اندچرانسبت به انقلاب ومردم ایثارگربی تفاوت وناسپاس شده اندوخیلی راحت بدون درنظرگرفتن حرمت ها آب به آسیاب دشمن می ریزند. چرادرمیان مردم وبا مردم نیستند؟دراین شهرکوچک فریدونشهریک بارهم درنماز جماعات وجمعه وهیچ مراسم مذهبی پیدایشان نمی شود. چرا؟وچراهای دیگر…….

  2. مدیریت محترم پونه زار جناب آقای احسان جدیدی
    روزخبرنگار رابه شماوهمه همکارانتان تبریک عرض نموده برایتان آرزوی توفیق داریم.

Go to TOP