چاپ خبــر
فرماندار فریدونشهر خبرداد؛

افتتاح 43 طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال در فریدونشهر در هفته دولت

فرماندار فریدونشهر با بیان این که همه طرح های توسعه و محرومیت زدایی فریدونشهر به منابع طبیعی و کشاورزی وابسته است از مسئولان خواست این شرایط را درک کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فرماندار فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار از افتتاح 43 طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال در فریدونشهر به مناسبت هفته دولت خبر داد.

ناصر اسدی ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را فرصتی برای پرداختن به عملکرد دولت بیان و عنوان کرد: تمام خدمات دولت برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در مسیر منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محرومیت بالای شهرستان فریدونشهر را گوشزد کرد و از پیگیری های انجام شده در حوزه سرمایه گذاری، تولید، اشتغال و عمران روستایی و شهری در این شهرستان توسط دولت سخن گفت.

وی آب و خاک را مهمترین امتیاز فریدونشهر دانست و گفت: دولت برای کارآفرینی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی با اتکا به توانمندی های داخلی بر راه اندازی صنایع و دامداری های کوچک تاکید دارد.

فرماندار فریدونشهر به پیگیری های خود در تأمین آب آشامیدنی سالم و گازرسانی به مناطق دورافتاده شهرستان اشاره کرد و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان را با اجرای طرح تحول سلامت و با راه اندازی بخش های فوریت های پزشکی و مراقبت های ویژه در این شهرستان یادآور شد.

اسدی از گردشگری به عنوان یک صنعت درآمدزا یاد کرد و آن را فرصتی برای جذب سرمایه و ایجاد اشتغال دانست. عالی ترین مقام دولتی شهرستان، طبیعت فریدونشهر را مساعد گردشگری در هر چهار فصل دانست و اظهار کرد: فریدونشهر جزء شهرستان های منحصر به فردی است که می توانیم در فصل زمستان هم از آن برای جذب گردشگر در بازی های زمستانی استفاده کنیم.

وی یکی از اقدامات دولت در سال گذشته را ساماندهی مراتع و کنترل دام مازاد بیان کرد و تصریح کرد: در این رابطه با پیگیری های انجام شده مخصوصا در دهستان عشایری و برف انبار 170 پرونده قضایی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل دادیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدونشهر از بهره برداری از کابل فیبر نوری در مسیر فریدونشهر تا روستای سیبک خبر داد و اجرای این طرح را در مسیر تسهیل برقراری ارتباط اینترنت پرسرعت برای روستاهای فریدونشهر دانست که هم اکنون از هیچ گونه امکانی برای اتصال به شبکه جهانی نت برخوردار نیستند.

فرماندار فریدونشهر در پایان خاطرنشان کرد همه طرح های توسعه و اشتغال زایی فریدونشهر به منابع طبیعی و کشاورزی وابسته است لذا مسئولان امر باید متوجه این شرایط بوده و شرایط لازم برای پیشرفت شهرستان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

  1. 37سال افتتاح واین همه افتضاح

  2. ای خدا پدر بیامرز سنگ پیاده رو که افتتاه نداره یکی نیست به این فرماندار بگه * طرحی که پنج سال پیش افتتاه شده دوباره حالا با حضور جناب عالی و استاندار افتتاه میشه * اینقدر مانور ندید

  3. اگه قرار در دوران صفویه اینگونه طرحهارا افتتاح کنند فکر می کنم تاامروزشاهد افتتاح میدان نقش جهان بودیم.

  4. آب و خاک مهمترین امتیاز فریدونشهر است که باید قدر بدانیم
    ذلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ لَمْ یَکُ مُغَیِّراً نِعْمَةً أَنْعَمَها عَلی‏ قَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ وَ أَنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ
    این، بخاطر آن است که خداوند، هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی‏دهد جز آنکه آنها خودشان را تغییر دهند و خداوند، شنوا و داناست!
    فیض رحمت خدا بیکران و عمومی و همگانی است ولی به تناسب شایستگی‏ها و لیاقتها به مردم می‏رسد در ابتدا خدا نعمتهای مادی و معنوی خویش را شامل حال اقوام می‏کند، چنانچه نعمتهای الهی را وسیله ‏ای برای تکامل خویش ساختند و از آن در مسیر حق مدد گرفتند، و شکر آن را که همان استفاده صحیح است بجا آوردند، نعمتش را پایدار بلکه افزون می‏سازد اما هنگامی که این مواهب وسیله‏ ای برای طغیان و سرکشی و ظلم و بیدادگری و تبعیض و ناسپاسی و غرور و آلودگی گردد در این هنگام نعمتها را می‏گیرد و یا آن را تبدیل به بلا و مصیبت می‏کند، بنا بر این دگرگونیها همواره از ناحیه ما است و گرنه مواهب الهی زوال ‏ناپذیر است

  5. یکی از شرایط لازم برای پیشرفت شهرستان ،عدالت است که به گفته فرماندار محترم مسئولان امر باید شرایط لازم برای پیشرفت شهرستان را فراهم کنند.
    خدا در قرآن کریم می فرماید:
    قَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمِیزانَ لِیَقُومَ النّاسُ بِالْقِسْطِ
    ما رسولان خود را با دلائل روشن فرستادیم، و با آنها کتاب (آسمانى) و میزان (شناسائى حق از باطل و قوانین عادلانه) نازل کردیم تا مردم قیام به عدالت کنند;
    قُلْ أَمَرَ رَبِّي بِالْقِسْطِ
    بگو: پروردگار من شما را به عدل و درستی امر کرده
    عدالت فراگیر و توسعه یافته به همه انسان ها در همه ابعاد آن به ویژه عدالت به عنوان هدف خلقت و آفرینش معرفی شده است. به این معنا که مردم به جایگاهی از علم و عمل برسند که هر کسی سهم خواهانه مطالبه گر حق و حقوق خود از نعمت الهی باشد و سهم خود را از زندگی بطلبد و برای تحقق آن قیام کند و مبارزه نماید.

  6. آیاافتتاح پرکردن چاله های کوجه 6متری واین همه هزینه سفرمسئولین ضرورت دارد.

  7. باسلام
    سال گذشته تابستان یکبارسنگفرش پیاده رووآسفالت کوچه خودمان را افتتاح کردیم.حالاهم همان کارچه معنی داردمگرمردم مسخره شمایند.آیااین طرح اشتغال زایی فارغ التحصیلان است؟یاچی لطفاً بگید.این طرح افتتاح
    می خواهد؟

Go to TOP