چاپ خبــر
امام جمعه موقت فریدونشهر:

بی‌اطلاعی برخی نمایندگان از مفاد FATF برای ملت قابل قبول نیست

امام جمعه موقت فریدونشهر از بی اطلاعی برخی از نمایندگان از FATF به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، نماز عید قربان صبح امروز به امامت حجت الاسلام احمدرضا عالمی، امام جمعه موقت فریدونشهر، در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام عالمی در خطبه های عبادی-سیاسی نماز عید قربان، «صدیق» بودن حضرت ابراهیم در بندگی و قبولی وی نه تنها در زندگی عادی بلکه در امتحان های سخت الهی را موجب نصرت الهی به وی همچون گلستان شدن آتش نمرود شد.

امام جمعه موقت فریدونشهر شجره ملعونه آل سعود را منشا ظلم های بزرگی به مسلمانان دانست و گفت: این سرسپردگان شهوت و زر و تزویر امسال با کارشکنی خود مانع انجام مناسک معنوی حج برای ایرانیان و چند کشور مسلمان دیگر شدند.

وی در سالگرد حادثه 11 سپتامبر از نقش عربستان در این واقعه سخن به میان آورد و حکومت ظلم در دنیا را این چنین بیان کرد که در حملات 11 سپتامبر سال 2001 به برج های دوقلوی آمریکا، کشور دیگری حمایت مالی کرده بود، اشخاص دیگری عملیات تروریستی انجام دادند ولی آمریکا به این بهانه به ناحق به افغانستان و عراق حمله کرد و هیچ سخنی از مدعیان حقوق بشر برنیامد.

حجت الاسلام عالمی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز عید قربان بر لزوم مراقبت نمایندگان در سیاست خارجه سخن گفت. امام جمعه موقت فریدونشهر به شدت از اظهار بی اطلاعی برخی نمایندگان از FATF انتقاد و اظهار کرد: چرا باید نماینده ای که از مردم رأی ورود به مجلس را اخذ نموده تا برای سرنوشت این کشور تصمیم گیری کند از چنین مساله مهمی اظهار بی اطلاعی می کند؟

وی بیان کرد: نمایندگان شرعا و عرفا و قانونا وظیفه دارند اتفاقات کشور را تحت نظر داشته باشند و به خصوص در تصمیم گیری هایی که سال ها در کشور تاثیرگذار خواهد بود، با آگاهی کامل برخورد کنند.

انتهای پیام/

  1. آفرین به امام جمعه موقت فریدونشهر .معنی ندارد نماینده ای اظهار دارد که من ازفلان قرارداد اطلاع ندارم.اینها پس چه کاره اند بارای ملت وهزینه بیت المال پس چه می کنند که اطلاع ندارند.شرعاً باید پاسخگو باشند.

  2. ذره بین گفت:

    سلام علیکم.
    قابل قبول نیست اما قابل باور هست. از مجلس نشین ها در هر دوره شاهکارهایی دیده ایم که همه چیز از ایشان قابل باور است.

Go to TOP