چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

با بانیان سوت و کف در ماه صفر برخورد شود/انتقاد نسبت به عدم حضور مسئولان ادارات در نماز جمعه

امام جمعه فریدونشهر ضمن مفید دانستن موضوع جشنواره شیره پزی، نسبت به اجرای موسیقی تند و نامتناسب با ماه صفر در آن انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری جشنواره شیره پزی در فریدونشهر، ضمن مفید دانستن موضوع برنامه، نسبت به اجرای موسیقی تند و نامتناسب با ماه صفر در آن انتقاد کرد.

حجت الاسلام اباصلت غفاری گفت: باید کم و کیف این جشنواره مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که اشتباه کسی ثابت شود، باید در حضور عموم مردم عذرخواهی کرده و اگر غرض و عمدی در کار بوده است باید مورد برخورد جدی واقع شود.

وی برای چندمین بار از عدم حضور مسئولان رده اول شهرستان، مسئولان ادارات و غالب فرهنگیان در نماز جمعه انتقاد و تاکید کرد: مسئولان در جمهوری اسلامی باید خداترس و متواضع بوده و برخورد یکسان با رئیس و مرئوس و ثروتمند و فقیر داشته باشند.

خطیب جمعه فریدونشهر به بیانات اخیر دولتمردان در به کارگیری بیشتر زنان در مشاغل انتقاد و اظهار کرد: این مردان هستند که بار خانواده را بر دوش دارند و اگر این کارآفرینی برای مردان صورت بگیرد به ازای هر مرد یک خانواده از فقر نجات پیدا می کند لذا بهتر است مسئولان در جهت به کارگیری بیشتر مردان تلاش کنند. حجت الاسلام غفاری کشف 500 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در هفته گذشته تنها در پایتخت را موجب شگفتی دانست و از دولت خواست با جلوگیری از قاچاق کالا و فساد در دستگاه اداری، راه را برای پیشرفت اقتصادی و اجرای عدالت در کشور باز کند.

وی گفت: در حالی که کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در دوران تبلیغات از هیچ گونه توهینی به یکدیگر دریغ نکردند، اما بلافاصله بعد از مشخص شدن نتایج، به پیروز انتخابات تبریک گفتند ولی ما در فتنه 88 شاهد آن بودیم که کاندیداهای شکست خورده که سال ها از پول این ملت استفاده کرده بودند، پرچمدار براندازی حکومت اسلامی شدند.

امام جمعه فریدونشهر بخشی از نامه امیرالمؤمنین(ع) خطاب به کارگزاران حکومت را روایت کرد: ای مسئول حکومت اسلامی بال های خضوع و فروتنی ات را برای رعیت خودت باز کن که قدم هایشان را بر روی بال تو بگذارند(نهایت تواضع را خرج کن)، وقتی مردم به تو مراجعه می کنند از چهره ات خستگی و خشونت دیده نشود و چهره خود را باز بگذار، اگر خواستی به ارباب رجوع خود نگاه کنی، نرم و مهربانانه نگاه کن و چشم هایت را مهربانانه به سمت ارباب رجوع خویش باز کن، مساوات را بین ارباب رجوع رعایت کن حتی هنگام سلام کردن تا دغل کاران در ظلم تو به دیگران طمع نورزند و ضعیفان جامعه از به کارگیری عدالت ناامید نشوند.

 

حجت الاسلام غفاری در آستانه روز کتابخوانی از مردم خواست تأمل کنند با ساعت ها وقت تلف کردن پای تلفن همراه و تلویزیون، چه بازدهی به دست آورده اند و خواستار روی آوردن به مطالعه کتاب های مفید شد.

وی به بیستمین سالروز درگذشت آیت الله پسندیده، اخوی امام خمینی(ره)، اشاره و بیان کرد: ایشان در 15 سال حضور امام(ره) در نجف اشرف، حوزه های علمیه را با یک زندگی ساده، حفظ کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

  1. احسنت به امام جمعه محترم که باکسی رودربایستی ندارد. متاسفانه درشهرما آنهایی که بهره مندی شان ازاین دولت ونظام ازهمه بیشتربوده نسبت به شعائراسلامی بی تفاوت ترینندو در هیچ محفل دینی پیدایشان نمی شود واین بیشتر به دلیل عدم نظام شایسته سالاری دراین شهرستان است.چراباید صدها تحصیلکرده دراین شهربیکار باشند ومسئولین شهرباهزینه بیت المال وماشین دولتی روزانه ازجاهای دیگربیایند وپس ازجند ساعت دوباره برگردند مگر دراین شهرستان قحط الرجال است که این دولت چنین می کند؟چه کسی باید پاسخ گوی این مردم مظلوم باشد؟سری به ادارات شهربزنید تا بفهمید به خداوندی خداشما امام جمعه محترم ونماینده محترم مسئولید ودرآن دنیا ازشما خواهیم خواست.

  2. حاج اقا با تشکر از شما . اما مبانی ورود قاچاق از مرز می باشد و فکر می کنیم که این مشکل فقط به دولت بر نمی گردد بلکه سایر ارگانها و نهادها و نیروها باید بسیج شوند . مرز داری که دیگر وظیفه دولت نیست و نباید همه این مشکلات و کوتاهیها را را به دوش دولت انداخت . و به فرمایش رهبر عزیز همه نیروها با تمام امکانات باید با پدیده قاچاق مقابله و مبارزه کنند .

  3. از جریان برگزاری جشن همراه با کف و سوت و هلهله دل مردم متدین و مومن و حسینی فریدونشهر و امام زمان عج در ماه غم اهل بیت ع صفر جریحه دار شد خدا بانیان را به سزای اعمالشان برسوند. اجرک الله یا بقیه الله . یا لثارات الحسین

  4. اجرک الله یا صاحب الزمان (عج) در ماه صفری که شما داغدار عزیزانتان در ورود سرهای مبارک شهدای کربلا و اسرا در شام بودید عده ای در جشنواره نمک به زخم دلتان پاشیدند.
    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

  5. ناشناس گفت:

    حاج آقا برنامه های تلویزیون را تماشا نمی فرمابند!!!!مثلا برنامه دورهمی .اونجا اصلا کف نمی زنن!!!!!!!؟؟؟

  6. ناشناس محترم برنامه دورهمی چه ربطی به فریدونشهر داره ، ما باید حرمت این ماه شریف را داشته باشیم.

  7. حسین گفت:

    چرا کسی با بانیان نبود شغل واسه این جوونای بدبخت که بار سنگین مسولیت خانواده و هزار بدبختی دیگه روی دوششون هست برخورد نمیکنه

  8. شهروند گفت:

    سلام
    به هراداره ای که سرمی زنیم می گویند جلسه دارند ، مرخصی اند،ماموریتند، کاردارندوده ها مورددیگر چرا؟ واقعاً دولت اسلامی وحاکم اسلامی این گونه باید رفتارکند.درس نهج البلاغه این است.نمازی که می خوانید مسئولین محترم این رابه شما می گوید؟ خدایا پناه برتو…..فقط و فقط

  9. بله حاج اقا و همه دوستان درست میگن …
    فریدونشهر با همه شهرهای ایران فرق داره اینجا هر برنامه ای اجرا بشه در شان ومنزلت قرار نمیگیره …
    در شبی که مصادف با ولادت امام محمد باقر است همایشی برگزار میشه جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال کاری که بانیان خاص خودشا داره و تا به حال هیچ یک از مسولین نتوانسته اند و نخواسته اند کاری انجام بدهند . حاج اقا شما که در هیچ یک از مراسمی که جنبه عمومی و مردمی داشته باشه شرکت نکرده اید مگرجنبه جناح خاص باشه.
    شما که حرص این جماعت میخورین نجف اباد همایش زعفرانی را رفت که برداشت منطقه ما بود یه هفته پیش هم ماه صفر بود ولی والدت نبود ، اما جمعه بود همه مسوولین بودن بونها هم جشن با شکوهی داشتن چون فرصت خوبی که زرنگی خودشان را هم دوباره به ما نشان بدهند و حتی تو شبکه های سیما هم نشان دادند .
    حاج آقا خوانسار جشن عسل گرفت ، کاشان جشن برداشت گل محمدی داشت و گلاب گیری ، محلات جشن گل و گیاه داشت .
    حالا شما چکار برا این جماعت فلک زده فقیر و افسرده کردین ، شما ها میدونین امار بیماری افسردگی ما چقدر بالا هست خداییش خودتون مسوول دونستین در برابر خلق خدا آمار 50درصد بیکاری شهرستان را جای دیگر هم سراغ دارین .
    همتون را به تفکر و تعقل دعوت میکنم …

  10. رقص و پایکوبی و سوت و جیغ و داد همش دروغ بود شما که نبودین از کجا خبر دار شدین
    واااااامصیبتا

  11. ناشناس گفت:

    جواب حسین را چ میدهید
    اگر در قیامت ازتون پرسید چرا مردم رو 40روز از خندیدن محروم کردید؟

  12. مشكل من جوون جيغ و كف ماه صفر فقط؟؟؟ اين حل بشه همه بد بختيام تموم ميشه؟؟
    خدا همه را به راه راست هدايت كنه.البته اگه راه راستي باشه

  13. اسلام علیک یا ابا عبدالله الحسین . با تمام احترامی که به امام جمعه محترم شهرستان داشته اما به نظر بنده جشنواره شیره پزی یک نوع دلخوشی کوچکی برای تشویق جوانان و سایر افراد و خواهران خانه دار به امر در امد زایی و اشتغالهای مولد است و انرا باید به فال نیک گرفت . برخورد شدیدی که حاج اقا فرمودند با بانیان ان باید شود به چه دلیل است ؟ ایا اشتغال زایی و یا تشویق به اشتغال که ممکن است همراه با کمی شوق و تشویق باشد امری گناه است . بنده از جوانان قدیم ان منطقه که سالهاست به علت بیکاری به شهر پناه برده ام و حال پا به سن گذاشته ام به خداوندی خدا دلم برای جوانان شهر خودم که در مقایسه با سایر جوانان کشورم از بهترین . پاکدل ترین و صادقترین جوانان هستند بخاطر بیکاری دلم به زجر می اید . بنده چندی پیش در افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان که توسط معاون رئیس جمهور صورت گرفت حضور پیدا کردم . خدمت عزیزان عرض کنم که جشن و پاکوبی و شیرینی خوری و حتی حرکات ناموزون ادمهایی که در لباس عروسکهای حیوان نما در وسط میدان صورت می گرفت را هیچ کس ایرادی بر ان وارد ندانست چون به نوعی در ان موقع لازمه کار بود . و گرنه که عشق به ابا عبدالله و ائمه اطهار در دل و ریشه ما و جوانان همشهری و کشورم نمایان است. شادی لحظه ای هیچ گاه نمی تواند دلیل بر بی حرمتی به ماه عزیز محرم و صفر باشد و چه زیبا فرمود امام عزیزمان که ما هرچه داریم از محرم و صفر است و به راستی که این چنین است چون اکثر همان جوانان در حال حاضر در راه کربلا و راهپیمایی عظیم کربلایند تا در اربعین ثالار شهیدان عزاداری کنند .. و اما چه بهتر بود که این قضیه کوچگ را در قالب تذکری فیصله میدادید تا باعث تشویش افکار و سوئ استفاده یکسری فرصت طلب نمی شد وحتی بانیان را باید تشویق به کارهای بزرگتر می نمودیم تا دلگرمی برای دیگران و سرمایه گذاران بزرگ میشد . وسلام …

  14. عزیزان با این توجیهات خودمون داریم گول می زنیم با گرفتن این جشنواره کدوم اشتغال و گرفتاری جوانها حل شد و گی گفته همش گریه کنید این دوماه با توجه به مصیبتی که به اهل بیت (ع) وارد شده باید مراعات کنیم و از گرفتن جشنهای همراه با سوت و کف دوری کرد .عزیزان سعی کنیم همانند پدرانمان که این همه بر سر اعتقادات دینی خودشان پایبند و مراعات می کردند ما هم راه آنها را ادامه دهیم و نگذاریم کسی گزندی به دینمان بزنند.

    • اشتغال از همین کارهای کوچک شروع میشود.پس انتظار داری یکدفعه کارخانه شیره پزی تاسیس بشه . بلاخره از یکجایی باید شروع کرد وگرنه جنابعالی با اون توجیهات داری خوتا گول میزنی و فقط دنبال پشت میز نشستن هستی.

    • ناشناس گفت:

      عزیز من اولندش ک انگیزه به وجود آورد برا جونا و حتی خیلیا مشغول شدند به واسطه همین
      دومندش خودم نرفتم چون اعتقاد من مبنی بر اینه ک سوت و کف نزنم تو این 40روز
      ولی به اعتقاد دیگرانم باید احترام گذاشت
      اگر مشکلی داشت خودشان باید در مقابل خدا جواب بدن و هیچ ربطی ب من و شمام نداره و همچنین مطمئنم ک امام حسینم از این کارا ناراحت نمیشه

    • عزیز من دل باید حسینی باشد . این جاذبه مغناطیسی حسین (ع) که رهبر عزیز به ان اشاره کردند یک امر ذاتی است که در وجود ماها قرار دارد . این عشق نه زوری است نه تحمیلی خواهش که داریم از عزیزان به این مسائل کوچک دامن نزنیم و از کاه کوه نسازیم و به این اختلافات بی ارزش دامن نزنیم که امام حسین (ع) به اختلاف بین ماها بیشتر ناراحت می شود تا اینکه احیانا در این ماه کف یا سوت بزنیم که ان هم اشتباهی بزرگ است و قطعنا این کار هم در این جشنواره صورت نگرفته است . لذا عزیزان در کنار هم و با هم می توانیم شهر خود را از این همه نابسامانی شغلی رها کنیم . پس تو را به این ماه عزیز از این همه اختلاف و سخن پراکنیهای دروغ و تهمتهای نا به جا نسبت به هم اجتناب کنید که این خواسته دشمن و عده ای که قسط تفرقه بین شماها را دارند می باشد . که قطعنا دغدغه امام جمعه محترم و سایر مسئولین نیز بر اینگونه مسائل است .

  15. کف وسوت وشادی درایام عزاداری سالارشهیدان اشتباه است وهیچ کسی هم اینکاررانکرده.متاسفانه مشکل آنهایی که به این مورد دم زدند کف وسوت نیست بلکه پرداختن به فرهنگ بومی ومحلی خودمان مدتهاست خارچشمی شده برای بعضی ها .بنده یقین دارم برخی با مستمسک کردن این موضوع شدیدترین فشارها رابه حاج آقای امام جمعه آورده اند.بازعرض میکنم مردم ما خوب حرمت امام حسین رامیدانند ورعایت میکنند واین کارراهم ازخود امام مظلوم یادگرفته اند.میترسم چندروز دیگه بگن اینکه شما امام رامیشناسید وبرایش حرمت قایل هستید نتیجه تبلیغات وزحمات ماست.بله .یادمان نرفته درالمپیاد ورزشی که پای کوه سیخه برگزارشد خیلیها کشف حجاب کردند ودست به دست مردان نامحرم رقصیدند ولی چرارگ غیرت برخیها بادنکرد.مشکل همه شان فرهنگ غنی ماکه میراث سه فرهنگ بزرگ اسلامی ایرانی وگرجی است میباشد وچشم دیدن پرداختن به آن راندارند.بله درروز عاشوراهم شاید گوشه کناری اشتباهاتی هم صورت بگیرد پس قرارباشد همیشه نیمه خالی لیوان راتواین شهرببیندکه سنگ روسنگ بند نمیشه خداوند به همه ما توفیق خدمت به مردم وحضور درمجالس بصیرت افزای سالارشهیدان رابدهند وافتخار خدمتگذاری به اهل بیت راازمانگیرد

  16. اونوقت یه سئوال چور صدا و سیما این همه برنامه شاد میذاره مثل دور همی ، شکرآباد و هزاران برنامه دیگه که توش هم می خندند هم دست میزنند. نکنه سوت و کف هم نژادی هست برا یه عده بد و برا یه عده خوب. مرزها را مشخص کنید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  17. نهی از منکری واجب است که جلوی منکر را در سطح حکومت و جامعه بگیرد، نماز جمعه‌های شهرهای بزرگ از جمله قم باید به‌گونه‌ای باشد که صاحبان قدرت و ثروت از نقد شدن در این نماز جمعه‌ها نگران باشند و مستضعفان هم امیدشان این باشد که در این نماز جمعه‌ها از حقوق آن‌ها صحبت می‌شود.

    برخورد امام علی(ع) با دزدان بیت‌المال ؛ ایشان دستور دادند که دزدان بیت‌المال را در نماز جمعه در جلوی مردم شلاق بزنند، نماز جمعه جای کلی‌گویی نیست، اگر چه در نماز جمعه باید همیشه به تقوا دعوت شود، ولی نباید بقیه بخش‌های نماز جمعه تکراری باشد.

    وی ادامه داد: این افرادی که حقوق‌های میلیونی گرفتند و اختلاس‌های میلیاردی کردند را باید در نماز جمعه شهرهایی همچون تهران و قم شلاق زد، باید به سیره امام علی(ع) عمل کرد، اگر مدیری دروغ می‌گوید، باید در نماز جمعه آبروی او را ببریم، غارتگر بیت‌المال هرکسی که باشد، باید آبرویش در نماز جمعه برده شود.

    اگر در نماز جمعه حرف تکراری بزنیم و به مشکلات مردم در این برنامه نپردازیم، چگونه می‌خواهیم که در روز قیامت جواب ائمه معصومین(ع) را بدهیم، امر به‌ معروف و نهی از منکر، سخت و دشمن‌تراش است، ابوذر صحابی بزرگ پیامبر(ع) تنها به خاطر خواندن آیات قرآن به دستور خلیفه سوم بازداشت شد.

    با اشاره به‌ ضرورت پرداختن حوزه‌های علمیه به بحث نظریه‌پردازی اظهار کرد: حوزه‌ها باید برای تمدن‌سازی نظریه‌سازی کنند، اکنون هر حرفی که در حوزه‌ها زده شود، به‌سرعت در سطح جهان پخش می‌شود و اگر حوزه قوی نشود، نمی‌تواند به وظیفه خود در قبال جهان عمل کند.

    وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که به‌موازات پیشرفت دنیوی در کشور، پیشرفت اخلاقی نداشتیم، ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی و صنعتی پیشرفت‌های زیادی داشته است، اما این کشور در زمینه‌های اخلاقی و فرهنگی یا توقف کرده یا عقب‌ رفته است.

    پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌اندازه‌ای که توقع داشتیم، در کشور در زمینه عدالت اجتماعی پیشرفت نکردیم، می‌خواستیم که مدیران کشور در سطح فقرای جامعه زندگی کنند، اما در خصوص برخی از مدیران این اتفاق نیفتاد.

  18. در جواب آقای گوگونانی: هر اتفاقی که در شهر پیش می آید را نذار به حساب اختلافات قومیتی ،چرا بی جهت تهمت به اقوام می زنی،مردم اعم از گرج و لر و ترک و فارس هیچگونه اختلافی بینشان نبوده و نیست اگر شما بزرگواری کنی و دلایل شخصی ات را ربط به اختلاف قومیت ندهی و مطرح نکنی به خداوند قسم هیچ اختلافی بین این اقوام وجود ندارد.

    • البته به من ربطی نداره که بخوام جواب بدم
      ولی حضرتعالی یا خواب تشریف دارید یا خودتا زدی به خواب
      ایشان یک تناقض را مطرح کردند . ارزشهای اسلامی همشون ارزشند و فرقی ندارند چطور میشود یه جا پررنگ میکنند و یه جا اصلا انگار نه انگار. فکر هم نمیکنم انگشت اشاره به سمت قومی رفته باشد

  19. سایت محترم پونه زار میشه بزرگواری کنی فیلم این مراسم را بگذاری تو سایت ،کاملا بررسی بشه واقعا جریان سوت و کف بوده یا نه؟

  20. حسبن گفت:

    خدا لعنت آمد کسی که از روی احساس حرف میزند نه از روی عقل *

  21. مرتضی گفت:

    روایتی مهم هست که رسول خدا و اهل بیت گرامی را پدران امت می داند.

    دوست دارم بدونم کسانی که عزیزی رو از دست می دهند، نمیگم پدر
    دلشون به شادی میره؟ حاضرند برنامه ای اجرا کنند و توش مختصری شادی کنند؟
    اگه این کار صورت بگیره مردم چه قضاوتی می کنند؟
    شخص فوت شده رو انسانی بیچاره که هیچ احترامی نداشت قلمداد نمی کنند؟
    اینها مسائلی هست که باید بهش جواب داده بشه.
    دوستان بعضا مغالطه می کنند:

    مشکل بیکاری سر جای خودش باید بحث بشه و هر کسی کم کاری می کنه قطعا خائنه.
    مشکل دیده شدن نیمه خالی لیوان تو شهرستان جای خودش
    مشکل رعایت نشدن حق شرعی مردم توسط عموم مردم و همه ما نسبت به هم جای خودش
    اما یاد بگیریم وقتی در خصوص یه مسئله تذکری داده میشه نسبت به اصلاح اون اقدام بشه و پای مشکلات دیگه را به میون نکشیم که اگر اینجا اینجوره چرا اونجا اونجوره؟!

    اقداماتی که شورای شهر در زمینه المان و نهادهای فرهنگی و سمن ها توی شهر کردن به اندازه کافی پیشینه بد برای این شهرستان داشته که باید خیلی حساب شده تر کار کرد.

  22. محمدهستم با سلام
    برنامه اجرا شده بسیار وزین و خداپسندانه بوده و اگر کسانی انتقاد دارند به این دلیل است که از دوستی اقوام در فریدونشهر وحشت دارندو این حضرات لطف کنند از بیکاری خیل عظیم جوانان مومن این شهرستان هم در تریبونهای مفتی و در دسترسشان صحبت کنند اگر دلسوزند *

    • مرتضی گفت:

      شما نماز شرکت کنی صحبت میشه.

      اون بالا اگه صحبت بشه میفرماید سیاسی کاریه….

      این پایینم که دفاع نمی کنید اگه صحبت بشه…

      کلا به نظر مخزن تعارضید

  23. وقتی شنیدم همچنین جشنی برگزار شده خیلی ناراحت شدم باید یه فکری به حال مسئولین فرهنگی شهر کرد با این برنامه افتضاحشان.

  24. ما هیچ گرجیها و لرها مشکلی اصلا نداشتیم و نخواهیم داشت خدا خیر ندهدت کسانی که در شهر فتنه کاشتند.معرف حضور عموم مردم هستند.

  25. حسین جان این چه حرفهایی است که میزنی ، بیا از نزدیک منظره کنیم.

  26. سلام آقای حسین آقا چرا داری فرهنگ وقومیت گرجی را فدای بی تدبیری های یک عده از مسئولینی میکنی که…وهی از قومیت گرجی مایع میگذاری فرهنگ ما شهدایی که تقدیم کردیم فرهنگ ما جانبازهای که دادیم فرهنگ ما پشتیبانی از ولایته فرهنگ ما عاشوراست واین همه علاقه مند به امام حسین(ع)فرهنگ گرجی اینه ،یک عده که با بی تدبیری های خودشون تو این چندساله همه چیز این شهر را به خاطر تعصبات بی جا زیرسئوال بردن فرهنگ ما نیست حسین آقای عزیز دم امام جمعه گرم ما همه معترضیم نسبت به بی حرمتی که به ماه صفر شد حالا یک سئوال ،اولاکجای این حرکت وجشن مشکل اشتغال را حل کرد؟چندنفر از جوونامشغول کارشدن؟دوماهیچکس نگفته که همایش نگیرن همایش خوبه ومسئولین وظیفه دارن به فکر کار واشتغال جوونها باشن اما خواننده اوردن توماه صفروترانه خوندن ودست زدن وقبح ماه صفر راشکستن اشکال داره میتونستند همایش بگیرن خیلی هم جدی تر از این اما چرا خواننده اوردن من خودم شاهدبودم خواننده چیزی دیگه نبود تا برقصه مردم را تشویق به دست زدن می کرد.آیانمی شد این قسمت از برنامه اصلا نباشه وهمایش هم گرفته بشه حتما باید اینکار را می کردن ….مسئولینی که در راس هستند باید با کسانیکه این کار راکردند برخوردکنند وخواهشا حسین آقا ازقوم گرجی که قومی پاک ومردمی متدین هستند برا خرابکاری وتوهین به مقدسات یک عده آدم ازخدا بی خبر مایع نذار ومردم شهر را زیرسئوال نبر یا قدرت تحلیل نداری با اینکه….

  27. منم همشهرییم گفت:

    از واقیعیت فرار نکنیم
    اشتباهات رو هم توجیه نکنید قبول کنی و عذر خواهی کنید
    اگه کسی سرتون رو برید
    من ضامن

  28. منم همشهرییم گفت:

    سلام درمورد عملکرد این دوره از شورای شهر فریدونشهر یک سیر رفتاری خاص وجود داره که نمیشه ازش چشم پوشی کرد به نظر صد درصد برنامه ریزی شده و نقطه به نقطه دارن برنامه رو پیاده میکنن و دنبال هدفی هستن که باید برای رسیدن بهش این مراحل طی بشه اگه با این نقشه نشد یه نقشه دیگه
    ببینید شما تو کارنامه این چند سال هدف رو از بین بردن انواع اتحاد مردم این شهر میبینید و کوبیدن عوامل اتحاد
    شروع کار و تبلیغات رو به یاد بیارید
    غصب زمین محله های خاص
    محله های بالا عوارض میدن محله های دیگه کیفشو میکنن
    به محله های ذدیگه بگید اینجا تخم دو زرده نمیکنن و ….(آقای ا ب)
    از اقتصاد شروع شد
    در جریان تندیس به اتحاد قومیت ها حمله شد و بقیه نا دیده گرفته شدن علیرغم اینکه بسیاری از خود گرجیان عزیز هم مخالف بودن
    کار رو به جایی رسوندن که امنیت شر زیر سوال رفت و کار به سفارت کشید و صدای تندیس از بی بی سی و و رادیو اسرائیل شنیده شد
    در جریان انتخابات اتحاد سیاسی و دموکراسی زیر سوال برده شد حتی کاندیدای خود همین شهر تهدید شد فضا و عرصه برای تبلیغات بقیه تنگ شد و اتحاد شهرستان ها رو زیر سوال برد کاندیدای بقیه شهرستانها دلخور شدن خدای نکرده مشکل نماینده شهر ما نبود مشکل هدف این به ظاهر طرفدار ها بود.

    طرح بعدی دیدار با هاشمی و ایجاد شکاف بین سیاسی های شهرستان از هر قشری بود مخصوصا حزب اللهی ها با اصلاح طلب و و بین خود گروه ها.
    حالا هم که الحمدلله بعد از این همه هنر آفرینی بدون اینکه کل محرم و صفر شهر ما هیچ گونه سیاه پوش یا حالت عزا به خودش بگیره البته و صد البته از طرف شهر داری و شورای شهر و نه از طرف مردم که الحمدلله ارادتشون رو به امام حسین و محرم و صفر ثابت کردن و مردونه پای کار بودن حالا عوض اون همه کار نکرده اومدن حرمت محرم رو شکستن و تو این ماه عزا مجلس شادی به پا کردن
    کسی گله نمیکرد اگه این برنامه بر گزار نمیشد
    کسی گله نمیکرد اگه بعد از این ایام عزا برگزار میشد
    کسی گله نمیکرد اگه متناسب با زمان و مکان بود
    کسی گله نمیکرد اگه یک درصد و فقط یک درصد راه گشا بود
    کسی گله نمیکرد اگه یک نمونه و فقط یک نمونه مشابه مذهبی این برنام در طول این چند سال بر گزار می شد و…..
    حیف و صد حیف که به نظر این بار هدف ایجاد شکاف میان دین و ایمان مردم است و تنها صلاح بر انگیختن حس چند دهم درصد و نه بیشتر از ناسیو نالیست های طرفدار خودشان است
    اما اینبار تیرتان به سنگ خورده است مردم فهیم فریدونشهر اعم از گرجیان غیور و سر افراز که با جان و مال خود ولایی بودن و انقلابی بودن و شیعه راستین بودن خود را ثابت کرده ودر طول زمان استوار بوده اند تا لر و ترک و فارس و حتی ارامنه که در حب به امام حسین علیه السلام از شما پیشی گرفته و با دست خالی برای عزای امام حسین موکب به راه انداخته اند و شما به اصطلاح مسولین هیچ کاری نکرده اید.
    باز گردید و توبه کنید که این طرز تفکر در فریدونشهر بزرگ و با اصالت جای ندارد
    و من الله توفیق
    پ

Go to TOP