چاپ خبــر
حواشی ورود ستارگان میلان

استقبال ویژه فوتبالدوستان ایرانی از اسطوره میلانی‌ها/ مالدینی: روزهای خوبی در ایران خواهیم داشت

کاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان ابراز اطمینان کرد او و هم‌تیمی‌هایش روزهای خوبی در ایران خواهند داشت.

به گزارش پونه زار و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پائولو مالدینی پس از ترک جایگاه CIP فرودگاه امام خمینی (ره) و در حالی که به ابراز احساسات هواداران پرسپولیس و میلان پاسخ می‌داد در گفت‌وگو با شبکه خبر در یکی، دو جمله حاضر به مصاحبه شد. او در این گفت‌وگو اظهار داشت: همه چیز عالی است. ما روزهای خوبی در ایران خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی هم داشته باشیم.

مالدینی پس از این اظهارنظر در محاصره هواداران فوتبالدوست قرار گرفت و با کمک نیروی انتظامی توانست خود را به اتوبوس حامل بازیکنان میلان برساند.

میلان

اردوی تیم ستارگان پرسپولیس از ساعت 18:30 عصر امروز آغاز شده و ستارگان میلان دقایقی دیگر به هتل محل اقامت خود خواهند رسید و قرار است محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در جمع آنها حاضر شده و در سخنانی ضمن خوشامدگویی درباره بازی فردا و این سفر صحبت کند.

امشب در صورتی که مهمانان میلانی باشگاه پرسپولیس به واسطه پرواز چند ساعته آمادگی داشته باشند پس از صرف شام درباره عقد قرارداد و راه اندازی آکادمی و مدارس فوتبال مشترک میلان و پرسپولیس در تهران مذاکره خواهند کرد. برخی از معاونان باشگاه و همچنین حمید استیلی نیز در اردوی ستارگان میلان برای خوشامدگویی حضور خواهند یافت.

Go to TOP