چاپ خبــر

اطلاعیه میراث فرهنگی در مورد کاوش‌های اخیر فریدونشهر

در پی کاوش های باستان شناسی اخیر در فریدونشهر اطلاعیه ای از طرف نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اختیار پونه زار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، در پی کاوش های باستان شناسی اخیر در فریدونشهر اطلاعیه ای از طرف نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونشهر در اختیار پونه زار قرار گرفت که بدین شرح است:

«بر اساس دریافت گزارشات مردمی مبنی بر وجود شواهد باستان شناسی، اداره کل میزاث فرهنگی استان در محدوده کوه معروف به «تاج خروس» واقع در ضلع شمال غربی شهر فریدونشهر جهت اثبات صحت و سقم اخبار واصله، پس از هماهنگی با فرماندار محترم شهرستان، دادستان محترم شهرستان، فرمانده محترم نیروی انتظامی، ریاست محترم اداره اطلاعات شهرستان و پژوهشکده سازمان میراث فرهنگی کشور به منطقه اعزام و عملیات آواربرداری توسط گروه باستان شناس شروع گردید.

گفتنی است همینک با وجود سرمای شدید و وضعیت نامناسب جوی منطقه، گروه باستان شناس مشغول به فعالیت می باشند و تاکنون گزارشی مبنی بر وجود آثار معماری که دلالت بر صحت و سقم اخبار واصله داشته باشد، در منطقه کشف نگردیده است.»

  1. بس چرا اجازه حضور هیچ کس داده نمی شود جراااااااا
    چرا حقیقتو نمیگن
    چرا هیچ کس بیگیری نمی کنه که چخبره اونجا چرااااا
    معلوم نیس چه کار می کنن
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  2. <<>>

    گفتن آثار معماری پیدا نکردن.چیزای دیگه چی؟گنجی ،مومیایی، طلایی،نقره ای، چیزی پیدا نکردن؟؟؟

  3. با تشکر از مسعول محترم اداره میراث فرهنگی و پرسنل خدوم آن اداره کاش این اطلاع رسانی زودتر می شد تا موجب تشویش اذهان عمومی نشود

  4. محمدرضا گفت:

    با سلام احتمال اینکه در فریدونشهرآثار باستانی وجود داشته باشد هست چون اینجا جزء سرزمین باستانی پاریتاکن (فریدن بزرگ)میباشد که 3هزار سال قدمت تاریخی دارد و بسیار گسترده بوده و آثار باستانی زیادی در آن تا کنون یافت شده است. همشریان عزیز باید باسعه صدر بیشتری با این مسله برخورد کنند و به مسولان منطقه اعتماد بیشتری داشته باشندو به شایعات توجه نکنند. با تشکر از سایت زیبای پونه زار

  5. چقدهم خدوم از این همه احساس مسئولیتی که داره شاید وزیر بشه اخه ادم حسابی میراث فریدونشهر چکارس تو این قضیه کاره ای نیست .اینم مسئولش ……………؟؟؟؟؟؟؟

  6. با سلام ، با توجه به شناختی که من از مسئول میراث فرهنگی و تیم کاوششان دارم، صادقانه ترین و درست ترین خبر همین خبری است که از طرف ایشان در اطلاعیه منتشر شده.

  7. ما هم طی شناختی که ازش داریم نظر دادیم شما از سالهای اول مسئولیتش خبرندارین. البته خبر که دارین .چون شما هم دفاع نکنید کسی ازش دفاع نمی کنه

Go to TOP