چاپ خبــر

اعزام 480 دانش آموز فریدونشهری به مناطق عملیاتی جنوب

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر از استقبال دانش آموزان فریدونشهری از اردوی راهیان نور خبر داد و آثار حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را بر روی آن ها را مشهود و قابل لمس دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از اعزام 12 اتوبوس شامل 480 دانش آموز پایه دهم فریدونشهری به اردوهای راهیان نور خبر داد.

حمیدرضا ملیانیان با بیان این که نیمی از این دانش آموزان دختر و نیم دیگر پسر هستند گفت: این اعزام در چهار مرحله صورت می گیرد که تاکنون در دو مرحله 240 دانش آموز به مشهدالشهدای ایران اعزام شده اند و در سری سوم روز گذشته 120 دانش آموز دیگر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

ì

ì

وی در مورد استقبال دانش آموزان از این اردوها اظهار کرد: رغبت دانش آموزان به این سفر تا حدی است که ما با کمبود اعتبار و امکانات برای اعزام همه آن ها مواجه شدیم و مجبور شدیم تنها تعداد محدودی از دانش آموزان را به این مناطق اعزام کنیم البته تلاش می کنیم به شکلی برنامه ریزی کنیم که همه دانش آموزان از این سفر خاص معنوی بهره مند شوند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش فریدونشهر بیان کرد: نکته قابل توجه این جاست که دانش آموزانی که قبلا این سفر را تجربه کرده اند استقبال و اشتیاق خیلی بیشتری برای سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس نسبت به دانش آموزان دیگر دارند.

ملیانیان که همراه با کاروان راهیان نور دانش آموزان فریدونشهر در مناطق علمیاتی جنوب کشور حضور داشت عنوان کرد: سفر راهیان نور آثاری آنی و آثاری در آینده بر روی دانش آموزان می گذارد که آن را به وضوح می توان لمس کرد.

وی گفت: ما بعد از حضور دانش آموزان در این مناطق، کاملا معنویت حاکم در فضای اتوبوس ها را احساس می کنیم و بعد از بازدید دانش آموزان از هر یک از مناطق عملیاتی با اصرار و خواهش آن ها برای ماندن بیشتر در آن مکان ها روبرو می شویم.

انتهای پیام/

  1. باسلام ودرود برشما که باعث شدید تامادران فردا درخاک پربهای مشهد شهدای شلمچه وهویزه و…………حضور پیداکنند امیدوار یم ادامه دهندگان راه شهدا باشند باحجاب وعفت خودشان .ودرود برمادران اینده ایران اسلامی امیدوارم به سلامت بازگردند انشاالله .التماس دعا

Go to TOP