چاپ خبــر
رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر:

مراسم اعتکاف در 12 مسجد فریدونشهر برگزار می شود

رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: این مراسم در 12 مسجد این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 12 مسجد در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

رحمان گلی با بیان این که این مراسم در روزهای 22، 23 و 24 فروردین ماه مصادف با 13، 14 و 15 ماه مبارک رجب برگزار می شود، از آغاز ثبت نام معتکفین خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام برای حضور در این مراسم معنوی می توانند تا پیش از آغاز مراسم، به وبگاه etekafesf.ir و یا دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف برادران در مسجد جامع فریدونشهر، مسجد سید وحدت آباد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برف انبار، مسجد حضرت ولی عصر(عج) روستای خویگان و مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای نهضتآباد برگزار می شود.

رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر افزود: اعتکاف خواهران در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) فریدونشهر، مسجد سید وحدت آباد، مسجد محمد رسول الله(ص) و مسجد حضرت زهرا(س) برف انبار، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای نهضت آباد، مسجد چهارده معصوم روستای سیبک و مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای دهسور سفلی برگزار خواهد شد.

مراسم معنوی اعتکاف، توقّف سه روز یا بیشتر در مسجد به قصد قربت و با رعایت شرایط مخصوص بوده که معمولا در ایام البیض یعنی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب و یا ده روز آخر ماه رمضان است. دانشنامه حوزوی «ویکی فقه» به آدرس www.wikifeqh.ir منبع مناسبی برای دریافت اطلاعات کامل تر راجع به این عمل عبادی و احکام آن است.

انتهای پیام/

  1. اعتکاف فریدونشهر هیچ برنامه خاصی معمولا نداره و تبلیغات اسلامی برنامه ریزی خوبی نداره در این خصوص،بازهم اعتکاف زنان انداخته در مسجد ابوالفضل(ع)،ما میریم اصفهان

  2. با هزینه بیت المال میشه اعتکاف کرد یانه لطفا جواب بده اقای گلی

  3. لطفا بفرمائید سایت محترم پونه زارما حدود 20 نفری هستیم میشه نجف آباد ثبت نام کنیم.

  4. بجای این برنامه ها بیایید یه کاری کنید جوانها پاشون تو مسجد باز بشه ،

  5. این چه مسخره بازی در آوردن ،دانش آموزان برا چی تو مسجد جامع معتکف میشن چرا ثبت نام می کنن؟ آقا ما میریم اصفهان

  6. صالحی گفت:

    اعتکاف یک مراسه خیلی خوبی

  7. ناشناس گفت:

    ای بابا دلتون خوش باشه….

  8. رفیعی گفت:

    خواهشا اگر با این کیفیت می خواد اعتکاف برگزار بشه اصلا برگزار نشه آبرومندتره،نه پذیرایی درست و حسابی،نه برنامه ریزی مناسبی

  9. ناشناس گفت:

    اتفاقا امسال بهترین برنامه ریزی وبزیرایی را از ما کردند. دستشون دردنکنه

Go to TOP