چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر مطرح کرد؛

فرصت از دست رفته دولت برای حل مشکل مسکن در کشور

حجت الاسلام غفاری با بیان این که اساسی ترین حرکت برای رفع مشکل مسکن بعد از انقلاب طرح مسکن مهر بود، گفت: دولت کنونی می توانست با تکمیل واحدهای مسکن مهر، عمده مشکل مسکن کشور را حل کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در سالروز تأسیس بنیاد مسکن با بیان این که اساسی ترین حرکت در رابطه با مسکن دار شدن مردم در جمهوری اسلامی طرح مسکن مهر بود، گفت: اگر دولت کنونی نسبت به تکمیل این طرح همّت کرده بود، تاکنون عمده مشکل مسکن در کشور حل شده بود.

حجت الاسلام اباصلت غفاری با انتقاد از مصوبه نمایندگان مجلس در رابطه با منع تردد موتورسیکلت های فرسوده، گفت: آیا نباید این نمایندگان پیش از تصویب چنین مصوباتی، امکان استفاده از یک وسیله جایگزین را برای اقشار ضعیفی که به اجبار برای رفع نیازهای خود از آن ها استفاده می کنند، فراهم کنند؟

خطیب جمعه فریدونشهر افزود: ما قبول داریم کسی که وسیله فرسوده دارد باید با وسیله نو و غیرآلاینده جایگزین کند، اما وقتی قشر محروم جامعه نیازمند چنین وسیله ای برای رفع نیاز خود و تهیه معیشت روزانه اش است، چه باید بکند؟

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس گمان نکنند همه مردم از حقوق های کذایی برخوردارند و وضعیت محرومان و اقشار ضعیف جامعه را هم مدنظر داشته باشند.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به قاچاق سالانه 25 میلیارد دلار اجناس در کشور، سخن رهبر معظم انقلاب در این رابطه را تکرار کرد که در اولین روز سال در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی فرمودند: «واردات کالاهایی که در داخل به قدر کافی تولید می شود، بایستی به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود؛ آن چه در داخل تولید می شود، از خارج وارد نشود.»

حجت الاسلام غفاری در آستانه فرا رسیدن ایام البیض ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف، تصریح کرد: افطاری دادن به معتکفان به اندازه افطار روزه ماه رمضان ثواب دارد.

انتهای پیام/

 

Go to TOP