چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر؛

حربه آمریکا اختلاف انداختن در داخل ایران است

حجت الاسلام غفاری گفت: سردمداران آمریکا امروز به این نتیجه رسیده اند که راه مبارزه با ایران، اختلاف افکنی در داخل این کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که سردمداران آمریکا بر لزوم حمایت از فتنه گران سال 88 اجماع کرده اند، گفت: ایشان به این نتیجه رسیده اند که راه مبارزه با ایران اختلاف افکنی در داخل این کشور است.

حجت الاسلام اباصلت غفاری انتخابات را موقعیت حساسی خواند که مردم باید هوشیارانه از آن عبور کنند و اظهار کرد: همان طور که امام خمینی(ره) فرمود مادامی که مردم در صحنه باشند، خدا از این حکومت محافظت خواهد کرد ولو این که دشمن تمام نیرو و امکانات خود را علیه این نظام به کار ببندد.

خطیب جمعه فریدونشهر از مردم خواست بدون تخریب چهره هیچ کاندیدایی، از کاندیدای خود حمایت کرده و به یاد داشته باشند رفتار و گفتار هر کس در برابر نامزدهای انتخاباتی و رد یا تایید صلاحیت شدن آن ها، امتحان الهی است.

وی با اشاره به این که بیش از 800 هزار نفر در سراسر کشور در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند، برگزاری این مراسم در همه شهرها و روستاهای کشور را از برکات نظام اسلامی خواند.

امام جمعه فریدونشهر در بخش دیگری از خطبه ها نیز با بیان این حدیث امیرالمؤمنین(ع) که «عاقل ترین مردم، دورترین شان از گناهان است»، پرهیز از پَستی ها را نه تنها یک وظیفه دینی دانست بلکه یک واجب عقلی عنوان کرد که عقل انسان به آن امر می کند.

انتهای پیام/

 

 

Go to TOP