چاپ خبــر

پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات/بسیج آماده به کار بستن ظرفیت های خود برای عبور از مشکلات و موانع است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران، با حضور حماسی اقشار مختلف مردم این سرزمین در پای صندوق های رأی، در چشم جهانیان آشکار گردید و جمهوریت و مردم‌سالاری حقیقی در سایه اسلام، به نمایش گذاشته شد.

در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 ، ملت غیور ایران اسلامی با هر قومیت وگویش و مذهب و با هر سلیقه سیاسی و فرهنگی، در جای جای این خاک سرافراز و اقصی نقاط گیتی، از ساعات ابتدایی روز تا آخرین لحظات شامگاه، برای اعلان وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صفوف متحد و به هم پیوسته ای را تشکیل دادند تا در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تعیین سرنوشت امور اجرایی کشور و شهر و روستای خود نقش آفرینی نمایند و سی و پنجمین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند، برنده اصلی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و بازنده حقیقی آن، دشمنان قسم خورده این نظام یعنی استکبار جهانی و در رأس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان شان هستند.

اینجانب، خلق این حماسه باشکوه را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، رئیس جمهور منتخب و یکایک ایرانیان سربلند و گرانقدر تبریک عرض می نمایم.

همچنین بر خود لازم می دانم از زحمات تمام کسانی که در پدیدار ساختن این حماسه ملی نقش آفرینی کرده اند علی الخصوص آحاد بسیجیان عزیز که با جان و دل در تشویق به حضور حداکثری و کمک در تامین امنیت مثال زدنی کوشیده اند، قدردانی و سپاس‌گزاری نمایم و بر جبین شان بوسه زنم و برایشان آرزوی توفیق داشته باشم.

اکنون دوران رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است و نامزد منتخب، پس از تنفیذ رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، رئیس جمهور همه مردم ایران خواهد بود. زمان وعده دادن ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به پایان رسیده و هنگام همدلی و هم افزایی برای عبور از موانع و کار برای رفع مشکلات مردم فرا رسیده است.

اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آن ها پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بیکاری و رکود و نیز افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فوری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.

اکنون زمان آن است که از ناکامی های گذشته و نیرنگ ها و بدعهدی های دشمنان ملت ایران، درس بگیریم و برای رشد و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای سرشار ایرانی و نه با چشم داشتن به عهد عهدشکنان خارجی، تمام ظرفیت های کشور را بسیج کنیم و ثابت کنیم که بدون اتکا به بیگانگان می توانیم نیازهایمان را خودمان برطرف نماییم.

اینجانب به رئیس جمهور منتخب اعلام می نمایم که بسیج ده ها میلیونی، همان گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی بودن ظرفیت های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت های مردمی خود را برای رفع مشکلات و عبور از موانع و دست‌یابی به فتح و ظفر بسیج نموده و توان بی بدیل خویش را در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور به خدمت در آورد.

امید است خداوند متعال به همه مسئولان کشور و خصوصا رئیس جمهور منتخب و نیز اعضای منتخب شورای اسلامی شهر و روستا، عزم راسخ و نصرت خویش را عنایت نموده و ایشان را در خدمت هر چه بهتر به مردم شریف کشورمان و ملت های مظلوم و مستضعف، یاری رساند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

  1. جمنا باید در کارهایش تجدید نظر کند.

Go to TOP