چاپ خبــر
در نماز جمعه فریدونشهر مطرح شد؛

انتقاد به زیرپا گذاشتن شئونات اسلامی در انتخابات

امام جمعه فریدونشهر از زیرپا گذاشتن شئونات اسلامی در تبلیغات کاندیداها انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با بیان این که اختلاط زن و مرد، بی حجابی، رقص و استفاده از آلات لهو و لعب حرام الهی است، ضمن توجه دادن مردم به این فراز دعای کمیل که می فرماید «وَلا یُمْکِنُ الْفِرارُ مِنْحُکُومَتِکَ»، از بی توجهی کاندیداهای ریاست جمهوری به مسائل شرعی و اخلاقی در تجمع های تبلیغاتی انتقاد کرد.

حجت الاسلام اباصلت غفاری ضمن تشکر از آحاد مردم برای حضور در انتخابات از هجمه هایی که علیه روحانیت و ائمه جمعه در طول تبلیغات انتخاباتی و بعد از آن شد، انتقاد کرد.

وی جواب منفی و محکم رئیس جمهور در برابر خواسته غرب مبنی بر متوقف کردن فعالیت موشکی ایران را قابل تحسین دانست و اظهار امیدواری کرد این پاسخ تا پایان دوره ریاست جمهوری وی استمرار داشته باشد.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به هجمه غرب علیه ایران و انقلاب اسلامی، توجه نمازگزاران را به این متن لو رفته از جاسوس آمریکایی و مشاور کاخ سفید جلب کرد: «ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گلدار تبدیل کنیم؛ چادر توری و گلدار زنان مسلمان را به مانتو تبدیل کنیم؛ مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه تبدیل کنیم؛ اکنون از حجاب یک زن مسلمان فقط یک روسری باقی مانده است که آن هم به لطف روسری های لیز، از سرشان می افتد. آنان از این که با نامحرمان ارتباط داشته باشند ناراحت نیستند و از این شرمنده اند که در محیطی نتوانند با نامحرم ارتباط مستقیم برقرار کنند. اگر بتوانیم این روسری ها را هم از خانم های ایرانی بگیریم و زنان ایرانی را بیشتر به خیابان ها بکشانیم، در نهایت زنان ایرانی دیگر فرصتی برای تربیت فرزندانشان ندارند، آن وقت چیزی از اسلام و انقلاب در ایران باقی نمی ماند.»

انتهای پیام/

 

  1. لطفا سند این متن لو رفته هم منتشر شود ! هدایت مردم تنها با صراط مستقیم امان داره نه با خدعه و متن های قلابی !

  2. آخه این متن چطوری لورفته چرا فکر کردین مردم …………

  3. پونه گفت:

    عجب عجب عجب … شما از زیرپا گذاشتن شئونات اسلامی ناراحتین یا شکست در انتخابات. اصلا شکی توش نیست شما فقط و فقط برای اسلام نگرانید. پونه زار تو هم چند وقتیه خیلی یک طرفه و بی انصاف مینویسی هااااااا

  4. عزیز: من فکرمیکنم زیاد هم نباید دنبال مدرک گشت وکاری هم به این نقل قول ندارم ولی انصافاً شما دوربرت نگاه کن غیرازاین بوده لباس پوشیدن مادرت رابا بقیه مقایسه کن و……….. یک سرکوچکی هم به دردفتر وکلا وبازارو…..پارکها ووووومهمتر راهروهای دادگستری بزن وببین چه کسانی اونجا هستن و……الی آخر….
    چه به سر این ملت آمده وچی میخواد بشه و…….

  5. حسین گفت:

    من با نظر پونه موافقم و درپاسخ عزیز باید بگم فرهنگ مار ا سی ساله تحت کنترل دارید بررسی کنید چی شده زنان و مادران ما قبل از انقلاب وضع حجابشون بهتر از الان بود ایراد از کجاس اون زمان که حجاب اختیاری بود اشتیاق بیشتری به سمت حجاب بود

Go to TOP