چاپ خبــر
رئیس اداره امور مالیاتی فریدونشهر:

کسبه برای بهره بردن از معافیت پایه مالیاتی تنها دو روز فرصت دارند

صاحبان مشاغل تا فردا فرصت دارند نسبت به پر کردن و ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی شهرستان فریدونشهر صبح امروز در گفتگو با پونه زار گفت: صاحبان مشاغل تنها دو روز دیگر برای ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی فرصت دارند.

ابراهیم اسپنانی تصریح کرد: کلیه کسبه با پر کردن و ارسال این اظهارنامه و یا فرم تعیین پرداخت مالیات موضوع مفاد دستورالعمل تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم حداکثر تا تاریخ 31 خرداد ماه 96 مشمول معافیت پایه مالیاتی می شوند و در غیر این صورت نه تنها مشمول این معافیت مالیاتی نشده بلکه جریمه غیرقابل بخشش پر نکردن اظهارنامه به آن ها تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: ارسال اظهارنامه از طریق وب سایت www.tax.gov.ir انجام می شود و همه مردم می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به پر کردن اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی خود اقدام کنند.

رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی شهرستان فریدونشهر بیان کرد: همه مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در مورد امور مالیاتی خود با شماره تلفن 1526 بدون پیش شماره، تماس گرفته و یا به این اداره واقع در خیابان شریعتی، کوچه آزادی(جنب ساختمان قدیم مخابرات) مراجعه کنند.

مودیان مالیاتی می توانند در وب سایت www.tax.gov.ir علاوه بر پر کردن فرم اظهارنامه مالیاتی خود، نسبت به مشاهده خلاصه پرونده خود و همچنین دریافت کد اقتصادی اقدام کنند.

انتهای پیام/

Go to TOP