چاپ خبــر
فرماندار فریدونشهر:

مدیران در جذب بودجه کوتاهی نکنند

فرماندار فریدونشهر در کمیته برنامه ریزی این شهرستان از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست در مطالبه بودجه شهرستان کوتاهی نکنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، کمیته برنامه ریزی شهرستان فریدونشهر پیش از ظهر امروز با حضور دستگاه های اجرایی این شهرستان در فرمانداری تشکیل شد. فرماندار فریدونشهر در این جلسه از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست پیگیری های لازم را برای جذب به موقع اعتبارات انجام دهند.

ناصر اسدی حضور کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه را مؤید کارشناسی بودن نحوه توزیع اعتبارات و بودجه مصوب شده شهرستان دانست و تاکید کرد هرگونه تغییر در بودجه مصوب شهرستان با هماهنگی فرمانداری و دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

وی اولویت های توزیع بودجه امسال شهرستان را اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهداشت و درمان، آب شرب بهداشتی شهرها و روستاها، بهبود عبور و مرور در شهرها و نیازهای شهرداری ها برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان باز کردن ردیف بودجه برای احداث سد میدانک دوم به منظور بهره گیری از 10 میلیون متر مکعب گنجایش آبی این سد برای آبیاری دو هزار متر مربع زمین زراعی اطراف آن را از ویژگی های بودجه امسال بیان و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات 96 بخشی از مشکلات شهرستان در بخش های مختلف مرتفع شود.

امام جمعه فریدونشهر هم در این جلسه با تشریح لزوم تصویب بودجه برای جلوگیری از تخریب مساجد و ساخت مصلی، خواستار نگاه ویژه به این بخش شد. حجت الاسلام اباصلت غفاری گفت: با روند کنونی تزریق قطره چکانی بودجه برای مصلی، نه تنها بنای مصلی تکمیل نخواهد شد بلکه بنای کنونی نیز فرسوده شده و از بین خواهد رفت.

 

فرماندار فریدونشهر در پاسخ به این درخواست از دو برابر شدن اعتبارات مراکز مذهبی شهرستان در بودجه نسبت به تخصیص سال گذشته سخن گفت و افزود: امسال تلاش داریم در این بخش بودجه را افزایش دهیم.

علی علوی نژاد، رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونشهر، نیز با اظهار این که تعداد زیادی از مدارس شهرستان فریدونشهر از حداقل استانداردهای ایمنی و آموزشی برخوردار هستند، از ساخت چهار مدرسه توسط بنیاد خیریه برکت در این شهرستان سخن گفت و خواستار تأمین بودجه برای تجهیز این مدارس و بهسازی و ایمن سازی سایر مدارس این شهرستان شد.

مرادی، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فریدونشهر از افزایش سهم اعتبارات این شهرستان از 3.95 به 4.8 سخن گفت.

انتهای پیام/

  1. سلام.اینقدر عجله نکنید شیروی خشک میشه سد میدانک دوم بزارید برای هزاره سوم…..!!!!!

Go to TOP