فریدونشهر

امنیت ملی‌مان را از دست ندهیم

کدخبر: 64715
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ در ساعت ۱۳:۰۶

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار [1]/ ح. ع . رحیمی: آنچه نویسنده را بر این نوشتار واداشت اوضاع این روزهاست. اوضاعی که امتحان هم هست. امتحان توان و استقامت حزب الله، امتحان میزان ضربه پذیری نظام، امتحان عملکرد قوای سه گانه در موقع بحرانی، امتحان عملکرد یگان های امدادی و غیره.

عده ای از هم وطنان ما که کارد مضیقه اقتصادی بر استخوان شان رسیده، در پی مطالبات خود به خیابان ها آمدند. اما چون در ایران اعتراضات خیابانی تابع هیچ ضابطه ای نیست، فضای به وجود آمده تبدیل به آب گل آلودی شد تا عده ای فرصت طلب هوس ماهیگیری کنند و اگر کسی “صدای بشکن بشکن” آل سعود، ترامپ، نتانیاهو، مریم رجوی و اذناب شان را نشنود و خنده های شان را نبیند حتما مغزش مشکل دارد.

آدم می ماند چه بگوید. هم وطنی که طاقتش طاق شده را ساکت کند یا کارش را از باب عدالت خواهی تایید کند؟ از طرفی با دشمن فرصت طلب چه کند؟ با هم‌وطن جوگیر و شکستن و خسارت زدن او چه کند؟ به راستی گناه سطل های زباله و شیشه بانک ها و اتوبوس واحد و ماشین آتش نشانی و دیگر تجهیزات عمومی کشور چیست؟ این ها با کدام پول تهیه شده و فردا با کدام پول جایگزین می شوند؟ مشخص است با پول خود ما.

بیایید همه کلاه مان را قاضی کنیم و به این مطالب فکر کنیم:
1- آیا با ریختن به کف خیابان ها مطالبات مردم برآورده می شود؟
2-آیا ریختن به کف خیابان ها و ناخواسته ایجاد پوشش برای فعالیت های ضد انقلاب همچون آتش زدن اموال عمومی و شکستن و آسیب رساندن به تجهیزات شهری و مهمتر از همه کاهش ضریب امنیت ملی به نفع ما و وطن ماست؟
3- اصلا آیا اعلام مطالبات و پیگیری و برآورده شدن آن ها در کف خیابان ها امکان دارد؟
4- آیا این هدف که “نظام را بترسانیم تا به خود بیاید و روند اقتصادی را بهبود بخشد” با چنین رفتارهایی امکان دارد؟ آن هم نظامی که سوریه ی در آستانه ی سقوط را از چنگ جنایت کارترین و وحشی ترین ها یعنی داعش نجات داد. برای چنین نظامی برخورد با عده ای افراد عادی آن هم درون کشور خودش کار سختی است؟
5- اگر با ایجاد فضای ناآرام در جامعه باعث حضور دشمنان و اقدام ناگوار از طرف آنان و آسیب دیدن هموطنی شدیم، آیا جوابی برای مردم مان داریم؟ آیا این احتمال را نمی دهیم که چند تکفیری یا مجاهدین خلق با نفوذ در شلوغی ها و با هدف افزایش تنش میان مردم و نیروی انتظامی اقدام به کشتن هموطنان معترض کنند؟

این در حالی است که دستگاه حکومتی کشور ساز و کارهای فراوانی برای رساندن صدای اعتراض مردم به مسئولان پیش بینی کرده است. شاید بگوییم “گوش شنوا کجاست؟” شاید بگوییم آن راه ها نتیجه نمی دهد و مسئولان پوست شان کلفت تر از این حرف هاست. اما حتی قانون ضعیف و بد بهتر از بی قانونی است. همه ما می دانیم و مثل روز برای مان روشن است که با بروز ناآرامی در کشور فقط و فقط دودش به چشم خود ما می رود اما گرهی از وضعیت موجود باز نمی شود. [1] در حالی که مردم هر شهر می‌توانند نمایندگان خود در مجلس را خواسته و آن ها را ملزم و موظف به اقدام اساسی برای برون رفت از وضعیت موجود کنند و البته همواره پیگیر مطالبات خود از طرف نمایندگان خود باشند. در این صورت حتی اگر مشکلات برطرف نشود حداقل امنیت ملی را از دست نمی دهیم.

دوستان و عزیزان، خواهران و برادران، پدران و مادران، جوانان و هم وطنان عزیز، امنیت نعمت مجهولی است که تا هست هیچ یک از ما نه می بینیم و نه قدرش را داریم. اما امان از وقتی که امنیت از دست برود. نمونه اش حتما خاطرتان هست زمانی که سه داعشی از موانع امنیتی گذشته و خود را به تهران رساندند. حتما یادتان هست چه رعب و وحشتی ایجاد کردند.

بیایید منطقی تر مطالبه گری کنیم. از راهکارهایی برای مطالبات خود اقدام کنیم که اگر مشکلات اقتصادی مان برطرف نشد، مشکلات امنیتی را به کشور اضافه نکنیم.

و اما سخنی نیز با مسئولان:

احتراما بدین وسیله خواهشمندیم دیگر پنبه ها را از گوش و چشم بندها را از روی چشم بردارید. صدای مردم و اقشار ضعیف جامعه را بشنوید. صدای کاسبان چک برگشتی را بشنوید. صدای جوانان تحصیل کرده و بیکار را بشنوید. صدای کارگران ماه ها حقوق نگرفته را بشنوید. صدای کارگران و کارکنان دارای حداقل حقوق و در آستانه طلاق به خاطر مشکلات اقتصادی را بشنوید. این صداها را که عمدتا شفاف درد فقر و بیکاری و تورم را فریاد می زنند بشنوید. بشنوید این صداهای بی کینه و دردمندانه را قبل از این که در کوچه پس کوچه های شهر با صدای کینه توزانه ضدانقلاب آمیخته شوند.

به هر که می پرستید یا نمی پرستید مردم نجیب و شریف ایران صدای اعتراض شان فقط اجرای عدالت و توسعه اقتصادی و رونق بازار کسب و کار است و نه هیچ مشکلی با نظام و انقلاب و نه هیچ صنمی با دشمنان نظام دارند اما اگر در اثر کم کاری و بی تفاوتی و دست روی دست گذاشتن شما و فقط به فکر منافع خود بودنتان حق و ناحق آمیخته شد و به قول معروف واره را آب برد، مقصر اصلی حوادث و وقایع بعد فقط شما هستید و شما هستید که باید تاوان از دست رفتن انقلابی را بدهید که خون صدها هزار هموطن تان به پای حفظ آن ریخته شده است.

به خود بیایید، دیگر با غارتگران بیت المال مدارا نکنید، این همه اختلاس اعلام شد و ما فقط حروف الفبا را به عنوان اختلاس گر از رسانه ها شنیدیم. حداقل یکی دو مورد مجازات شده اش را نشان مان بدهید.

چشم امید از بیگانگان بردارید و به جوانان مان اعتماد کنید و به امور کشور راهشان داده و از ایشان حمایت کنید؛ دست دزدان بیت المال را از حکومت و خزانه های بیت المال قطع کنید؛ [1] صنعت، کشاورزی، دامداری، بازار و تولید ملی را حمایت کنید؛ به فکر ایجاد اشتغال باشید.

به خداوند متعال قسم همین امروز هم دیر است چه برسد به فردا. خدا می داند چه گرگ های درنده ای در خارج از مرزها و چه کفتارهای منافقی در داخل کشور آرزویشان این است که شما با بی توجهی به مردم و رفتن به دنبال منافع خود و غرق شدن در دنیاطلبی و فساد زمینه های سقوط نظام را فراهم کنید.

اما سخن آخر:
ملت شریف، نجیب و مظلوم ایران با نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند. دردشان فقر و فساد و تبعیض است. به دردشان برسید و باعث عواقب بدی نشوید که گریبان شما را در دنیا و آخرت می گیرد.
گروهی ترس ما را بر جان مان می پندارند در حالی که امثال من معتقدیم انقلاب اسلامی ایران مقدمه و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است. اگر ترسی هست، ترس از دست رفتن این انقلاب است که خون هزاران هزار شهید برای حفظ آن بر زمین ریخته شده. با این اعتقاد ان شاءالله تا پای جان بر سر پیمان خود با رهبر، انقلاب و نظام اسلامی مان هستیم.

انتهای پیام/

[2] [3]

[1] پونه زار: http://www.pounezar.ir/

[2] : https://www.addtoany.com/add_to/facebook?linkurl=http%3A%2F%2Fpounezar.ir%2F64715%2F64715&linkname=%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85

[3] : https://www.addtoany.com/add_to/email?linkurl=http%3A%2F%2Fpounezar.ir%2F64715%2F64715&linkname=%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85