چاپ خبــر

برف، آسمان دود زده اصفهان را تازه كرد

آسمان دست‌هاي سخاوت خود را پس از دو ماه بر روي اصفهان گشود تا نصف جهان پس از يك هفته دوباره مجال نفس كشيدن پيدا كند.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ ميترا سيدان، كارشناس پيش بيني هواي اداره كل هواشناسي استان اصفهان  در خصوص ميزان بارش‌ها در استان از صبح امروز گفت: به دنبال فعاليت سامانه بارشي شاهد بارش در 15 شهر استان بوديم.

وي ادامه داد: در شهرهاي چادگان،‌ خوانسار،‌ داران،‌ زرين شهر،‌ سميرم، شهرضا، علويجه، فريدون شهر، گلپايگان، ميمه، نايين، مباركه، نجف آباد، نطنز و شهر اصفهان از صبح امروز بارش گزارش شده كه بيشترين ميزان اين بارش‌ها به صورت برف در شهرستان سميرم بوده است.

كارشناس پيش بيني هواي اداره كل هواشناسي استان اصفهان با اشاره به اينكه بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر فعاليت اين سامانه بارشي تا اواسط روز پنجشنبه بر روي استان است، افزود: بارش برف و باران، مه‌آلودگي بر روي شمال، جنوب، غرب و شمال غرب و گاها در مركز استان پيش‌بيني مي‌شود.

سيدان با بيان اينكه بارش‌ها در شهر اصفهان تا ساعات پاياني امروز به صورت برف و باران ادامه دارد، تصريح كرد: دماي هواي اصفهان امروز در گرمترين ساعت پنج درجه سانتي گراد و در سردترين ساعات به چهار درجه زير صفر خواهد رسيد و چوپانان با 10 درجه و فريدون شهر و داران با هشت درجه زير صفر به ترتيب گرمترين و سردترين نقاط استان هستند.

Go to TOP