چاپ خبــر

هتل آرسان مشهد، تجربه مسافرتی دلنشین

این یک متن تبلیغاتی است!

 

وجود حرم مطهر امام رضا در مشهد، این شهر را به پایتخت مذهبی ایران تبدیل کرده است. زائران زیادی برای زیارت و توریست‌های خارجی برای تماشای معماری بی‌نظیر و آیینه‌کاری‌های داخل حرم، به این شهر سفر می‌کنند. این حجم زیاد از مسافران که برای تماشای حرم و زیارت‌ آن به این شهر می‌روند، ترجیح می‌دهند نزدیک آن اقامت داشته باشند. به‌همین علت بیشترین تعداد هتل های مشهد را می‌توانید اطراف حرم مشاهده کنید. هتل‌های زیادی در کوچه‌پس‌کوچه‌های حرم ساخته شده است. این هتل‌ها با انواع امکانات، از یک ستاره تا پنج ستاره شامل بازه گسترده‌ای از قیمت‌ها می‌شوند. درادامه این مطلب شما را با هتل‌ آرسان، امکانات هتل و موقعیت مکانی این هتل آشنا می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل آرسان مشهد آشنا شوید.

 

مشخصات هتل آرسان

یکی از هتل های مشهد که جزو هتل‌های یک‌ ستاره محسوب می‌شود، هتل آرسان است. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل ورودی ساختمان آن به‌حساب می‌آید. هتل آرسان در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و در فهرست هتل‌های جدید مشهد قرار می‌گیرد. به‌دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا، اقامت در این هتل حال‌وهوای معنوی شما و همراهان سفرتان را به اوج می‌رساند. معماری دل‌نشین و مدرن هتل آرسان یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت زائران است. ساختمان هتل ۱۰ طبقه و ۴۴ اتاق دارد. همچنین اتاق‌های هتل شامل انواع دوتخته، دوتخته فولبرد، سه‌تخته، سه‌تخته فولبرد، آپارتمان یک‌خوابه، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره فولبرد، آپارتمان دوخوابه شش‌نفره و آپارتمان دوخوابه شش‌نفره فولبرد می‌شوند.

قیمت اتاق‌ها دامنه گسترده‌ای را دربر می‌گیرد که گران‌ترین اتاق‌ها مربوط به اتاق‌های شش‌نفره فولبرد است. قیمت یک شب اقامت در این اتاق‌ها ۴۰۰ هزارتومان است. همه پرسنل هتل در تلاش برای اقامت راحت‌تر و آسان‌تر شما زائران حرم هستند. اگر قصد دارید در ایام مذهبی و مراسم‌های سوگواری به زیارت بروید، رزرو هتل مشهد را حداقل یک هفته زودتر انجام دهید. چراکه میزان زائران مشهد در آن روز‌ها به حداکثر می‌رسد.

 

امکانات ویژه هتل

امکانات هتل با توجه یک ستاره بودن آن، بالاتر از حدانتظار است؛ طوری‌که، می‌توانید ایام خوشی را درطول اقامت خود در این هتل تجربه کنید.

اتاق‌های هتل: چیدمان اتاق‌های هتل شامل مبلمان، لوازم بهداشتی، دمپایی، دراور، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، اینترنت، حمام و سیستم گرمایش و سرمایش مطبوع است. همچنین وعده غذایی صبحانه برای اتاق‌ها رایگان محاسبه می‌شود. نمای اتاق‌ها روبه دریاچه، کوهستان یا پیست است.

امکانات عمومی هتل: از دیگر امکانات هتل می‌توانیم به داشتن رستوران و کافی‌شاپ با سرو بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها اشاره کنیم. طعم غذاهایی خوشمزه مشهد را در رستوران این هتل بچشید. همچنین هتل آرسان، خدمات دیگری مانند خشک‌شویی، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات و نمازخانه را شامل می‌شود. پارکینگ هتل برای مسافران رایگان است؛ این پارکینگ دو طبقه و به‌اندازه ۲۴ خودرو ظرفیت دارد. همچنین برای اقامت راحت‌تر مسافران بین‌المللی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند.

لابی هتل: لابی هتل شامل اینترنت رایگان می‌شود که برای دسترس عموم آزاد است. همچنین برای راحتی مسافران که درحال انتظار در لابی هستند، مبلمان راحتی، تلویزیون LED و میز قرار گرفته اسaqت. اگر دنبال رزرو هتل مشهد با قیمت مقرون‌به‌صرفه و امکانات بالا هستید، تجربه اقامت در این هتل را ازدست ندهید.

 

موقعیت مکانی هتل

یکی از هتل های مشهد که نزدیک حرم قرار دارد، هتل آرسان است. قیمت هتل با این که نزدیکی حرم قرار دارد، نسبت به هتل‌های دیگر ارزان‌تر است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زیارت حرم امام رضا بروید. فاصله این هتل تا حرم با ماشین بین چهار تا ۱۲ دقیقه و پیاده کم‌تر از نیم‌ساعت طول می‌کشد. همچنین این هتل به فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال هم نزدیک است. پس شما می‌توانید پس از رسیدن به مشهد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اقامت خود برسید. از دیگر مزایای موقعیت مکانی هتل، نزدیکی به مراکز تجاری، فروشگاه‌های خرید و مکان‌های دیدنی مشهد است.

به‌عنوان مثال مجتمع تجاری زیست‌خاور، پارک کوه سنگی، سرزمین موج‌های آبی، موج‌های خروشان، آرامگاه نادرشاه افشار و مجتمع تجاری الماس شرق گوشه‌ای از این مکان‌های دیدنی محسوب می‌شوند. همچنین این هتل به یکی از بیمارستان‌های شهر، بیمارستان موسی‌بن‌جعفر، نزدیک است؛ درصورت بروز مشکل می‌توانید سریعا از هتل به آن‌جا مراجعه کنید. موقعیت مکانی هتل در محدوده طرح ترافیک شهر قرار دارد؛ به‌همین دلیل، هتل آرسان برای مسافرانی که با ماشین به مشهد سفر کرده‌اند، پارکینگ رایگان فراهم کرده است.

 

شما در این مقاله با اطلاعات لازم درمورد هتل آرسان مشهد آشنا شدید. اگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) دنبال رزرو هتل مشهد (از اینجا شروع کنید) با قیمت مناسب، امکانات عالی و موقعیت مکانی نزدیک حرم هستید، توصیه می‌کنیم هتل آرسان را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. آیا تابه‌حال تجربه سفر به شهر مشهد و اقامت در هتل‌های این شهر را  داشتید؟ تجربه خود را درباره این هتل‌‌ یا هتل‌های دیگر مشهد با ما درمیان بگذارید.

Go to TOP