چاپ خبــر

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فریدونشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتگو با پونه زار به تشریح مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این شهرستان پرداخت.

سرهنگ پاسدار عبدالرسول آقایی اظهار کرد: صبح فردا چهارشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه خودرویی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و سپس  ساعت ۱۴ فردا یادواره شهدای شهرستان فریدونشهر با حضور سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان، در گلستان شهدای فریدونشهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: روز پنجشنبه نیز همزمان با سراسر کشور، گلزارهای شهدای سطح شهرستان عطرافشانی خواهند شد که این برنامه در گلستان شهدای فریدونشهر با حضور مسئولان و مراسم نظامی همراه خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر از برگزاری نمایشگاه تجهیزات نظامی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان هم خبر داد و گفت: امسال برنامه‌هایی برای اولین بار، جهت اجرا در هفته دفاع مقدس در فریدونشهر طرح ریزی و تدارک دیده شده است.

برگزاری رزمایش گردان امیرالمؤمنین -علیه السّلام-، سخنرانی در نماز جمعه و غیره دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بود که سرهنگ آقایی از آن سخن به میان آورد و تأکید کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظیفه ما در برابر تاریخ است تا اجازه ندهیم یاد حماسه‌ای بزرگ و الهی در دوران ما به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

Go to TOP