چاپ خبــر
در اولین روز از دهه فجر؛

زنگ «جاء الحق» در سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور به صدا درآمد/تصاویر

در سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در بهمن ماه 1357 زنگ انقلاب در مدارس شهرستان فریدونشهر به صدا درآمد. زنگ انقلاب در دبستان شهید رضا یسلیانی به دست پدران شهدا و در حضور مسئولین شهرستان نواخته شد.

  1. باسلام خدمت مدیریت وکارکنان پیش دبستانی گلها عالیه . خدا قوت

  2. با تشکر ازمدیریت محترم اموزش وپرورش پرسنل محترم مدرسه شهید رضا یسلیانی وپرسنل محترم پیش دبستانی گلها .
    موفق باشین .

  3. علیرضا گفت:

    عالیه گلها چه عکسهای قشنگی

  4. محمد گفت:

    سلام عالیه اسم مهد یا پیش دبستانی چیه پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. ناشناس گفت:

    سلام ممنون ازکارکنان مربیان پیش دبستانی گلها که واقعا در تمامی زمینه ها پیشرو و برتر هستند و باعث افتخار و سربلندی شهرستان هستند

  6. با تشکر ازمدیر ومربیان زحمت کش وموفق پیش دبستانی گلها بابت برنامه های خوب واموزشهای بسیار عالی همچنین تغذیه کودکان با یک وعده غذای گرم (ناهار) . وارزوی موفقیت برای شما واقعا این شهرستان به چنین نیروهای زحمت کش وموفق نیازدارد وبه آنها افتخار میکند . من خودم در سال 74 دانش آموز پیش دبستانی خانم جدیدی موسس این پیش دبستانی بودم . خدا قوت خانم جدیدی …

  7. با سلام
    و خسته نباشید خدمت مهدکودک و پیش دبستانی خورشید شهر که به تازگی این اسم زیبا و با مسمی را انتخاب کرده وتحت نظارت بهزیستی قرار گرفته . که(( به زودی تابلو اون بر سردرب مهدهم قرار خواهد گرفت )) البته غذای گرم هم از طرف بهزیستی برای مهد در نظر گرفته شده . ممنون از زحماتتون، عالییییییییی بود .

  8. در جواب ناشناس .. ضمن تشكر از مديريت اين پيش دبستاني بايد گفت شما از برنامه هاي آموزشي و فعاليتها و امكانات ديگر پيش دبستانيها كه واقعا هم در جهت آموزش بهتر و فعاليتهاي نوين تلاش مي كنند ولي فعاليتها و برنامه هاي آموزشي آنها به ندرت در سايت هاي خبري به نمايش گذارده ميشود با خبر نيستيد. كه بايد به آنها هم يك خدا قوت و يك خسته نباشيدگفته شود.

  9. باسلام
    جا دارد ازتلاشهای ارزشمند مدیریت دبستان فاطمیه خانم جدیدی وهمکارانشان درراه اندازی مرکزپیش
    دبستانی گلها نهایت قدردانی راداشت چراکه من شاهد تلاشهای این خواهر ارجمند درارائه این فعالیت ها بودم. ازخداوندمتعال برای این خواهرارجمند وتمامی خدمتگزاران به فرهنگ وتمدن این شهرستان آرزوی
    سعادت وسلامتی دارم.

  10. با سلام ، عرض ادب واحترام
    حضور همه شهروندان محترم ، دانش آموزان دوران گذشته وحال ، والدین محترم وگرامی نوآموزان وهمه وهمه ی عزیزانی که با پیامهای گرمشون ما را در به اهداف رسیدنمان یاری می کنند . ما همه خادمان شما بزرگواران وشهر زیبا خود هستیم واز همه مسئولین شهرستان مخصوصا آموزش وپرورش وبهزیستی نهایت تشکر را داریم.
    برای موفقیت کودکان این شهرستان همیشه دست به دامان آقا امام زمان (عج) هستیم .

  11. با تشکر از پیام گرمتوتون پیش دبستانی گلها ربطی به دبستان فاطمیه نداره . خانم جدیدی مورد اشاره در پیامهای بالا مربوط به خانم جدیدی کارمند بهزیستی می باشد که قبلا در مهد بهزیستی اشتغال داشته ودر حال حاضر در خود بهزیستی مشغول به کار است ومجوز پیش دبستانی دارد.

  12. با تشکر از سر دبیر پونه زار بابت زحمات ، پوش خبری واطلاع رسانی .
    موفق باشید وسر بلند

  13. کلا دست همتون درد نکنه
    با زنگ انقلاب هم انشاءالله همه نوگلان شهرمون رو بیمه انقلاب کردین

Go to TOP