چاپ خبــر
در هفته دولت؛

سفر استاندار اصفهان به سرچشمه زاینده رود/تصاویر

استاندار اصفهان دیروز به فریدونشهر آمد و ضمن شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از روستاهای دهستان پیشکوه و عشایری این شهرستان و پروژه آسفالت جاده 11 روستا بازدید و طرح های آسفالت جاده دو روستای پیشکوه، سالن وحدت دبیرستان الزهرای فریدونشهر، سنگفرش پیاده رو و روکش آسفالت شهر فریدونشهر، روکش آسفالت و سنگ فرش بلوار شهر برف انبار و طرح تکمیلی آبرسانی به مجتمع قلعه سرخ را افتتاح کرد. وی همچنین کلنگ اجرای طرح هادی، زیرسازی و آسفالت 17 روستای این شهرستان را به زمین زد.

انتهای پیام/پونه زار

  1. بهزاد گفت:

    با سلام
    نگاهی به افتتاحیه ها که انداختم این سوال به ذهنم خطور کرد که آیا آقای استاندار برای افتتاح پیاده رو یک محله شهر اصفهان یا نجف آباد و کاشان هم خودشون تشریف میبرن ؟

  2. ذره بین گفت:

    سلام علیکم

    آقا شما چرا اینقدر بد بین هستید. احتمالا پیاده رو مذکور از اون پیاده روها بوده … اونقدر پیاده رو بوده که افتتاحش در حد و اندازه ی مدیران شهرستان و فرماندار نبوده و نیاز به حضور استاندار شده…
    شاید هم از شدت محرومیت فریدونشهر احداث یک پیاده رو پدیده ای خارق العاده و استثنایی بوده .

  3. لطفا سخنان نماینده و استاندار که پشت این تریبونا که عکسشا گذاشتید هم بزارید مردم فیض ببرند

  4. دربند ی گفت:

    روستای دربند100،000میلی متر از جاده آسفالت پیشکوه فاصله دارد وجاده آن خاکی وعبور ومرور برای ساکنین آن مشکل است.
    1-پیدا کنید کلنگ زن آنرا؟
    2- پیداکنید افتتاح کننده آنرا؟

  5. مرتضی گفت:

    دولت تدبیر ما تشکر تشکر

    واقعا اگر این دولت نبود تا سال ها از نعمت پیاده رو محروم بودیم و استاندار هرگز به شهر ما نمی آمد.

  6. شهروند گفت:

    باسلام
    شهرداری محترم لطف کند وازاشغال پیاده روها جلوگیری نموده وبازگشایی بن بست های موجوددرپیاده روهارادردستورکارقراردهد تمام خیابانهای فریدونشهر مشکل پیاده رودارند وجایی برای عبورعابرین وجودنداردو مردم درخیابان راه می روند وهزاران خطر وجوددارد.ممنون ازپوشش خبری پونه زار

  7. با سلام.
    ای کاش استاندار محترم استان اصفهان نگاه مهرآمیزی به مشکلات فراوان شهرستان فریدونشهر از جمله بیکاری بالای چهل درصد جوانان که اکثریت آنان دارای مدارج علمی دانشگاهی میباشند مینمود و هیچکس تاکنون چه نماینده چه فرماندار چه استان دار و هیچ مسؤل دیگری در این شهر فکری برای آینده ی این شهرستان نکرده است.واقعا جای تأسف دارد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این شهر با اینهمه کمبود ها و بی مهری ها دست و پنجه نرم میکند و خدا باید به داد این مردم مظلوم و زحمت کش برسد و دیگر هیچ.

Go to TOP