چاپ خبــر

گزارش تصویری/ اعمال محدودیت‌ها در ورود به شهرستان گردشگری فریدونشهر

با اعلام آزاد بودن تردد بین شهرستان‌های استان اصفهان، توجه خیل عظیمی از گردشگران به پایتخت گردشگری زمستانی استان جلب شده بود که می‌توانست موجب ایجاد تراکم جمعیت و برهم زدن شرایط کنونی کم خطری کرونا در استان شود اما با اعمال محدودیت‌ها و ممانعت از ورود گردشگران به این شهرستان، از خطر قرمز شدن دوباره وضعیت کرونا در استان اصفهان پیشگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، فریدونشهر پایتخت گردشگری زمستانی استان اصفهان است. بعد از حدود یک سال محدودیت و قرار داشتن شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت نارنجی و قرمز، با اعلام زرد شدن همه شهرستان‌های این استان و مجوز تردد بین شهرستانی، عده زیادی از گردشگران بعد از یک سال خانه ماندن تصمیم به سفر به شهرستان فریدونشهر و استفاده کردن از طبیعت برفی و زمستانی آن به ویژه در پیست اسکی فریدونشهر را داشتند که این مسأله می‌توانست منجر به برهم زدن شرایط کنونی کرونا که به اذعان کارشناسان بسیار شکننده است، شود.

نیروی انتظامی شهرستان  فریدونشهر بنا به دستور دادستان، با برقراری سه گیت بازرسی در ورودی این شهرستان، از ورود گردشگران به فریدونشهر ممانعت به عمل آورده و خیل عظیم گردشگران را برگرداندند.

انتهای پیام/ پونه زار

  1. ناشناس گفت:

    بچه ها متشكريم

  2. ناشناس گفت:

    تشکر میکنیم از دادستان محترم فریدونشهرجناب اقای بهمنی وجناب سرهنگ یبلویی و همکاران عزیز وقدر دان زحمات شما عزیزان هستیم .

Go to TOP