چاپ خبــر

دو قلوهای شهید فریدونشهری

مسعود و ناصر دو قلو بودند با هم به دنیا می‌آیند و با هم شهید می شوند .در آغاز هفته اخر سال 63 در عملیات بدرمسعود و ناصربه درجه شهادت نائل می شوند چه سعادتی داشته خانواده خودسیانی و اینک در کنار هم در گلزار شهدای اصفهان قطعه شهدای عملیات محرم ارام گرفته اند .

به گزارش پونه زار به نقل از وبلاگ دیگه چه خبر؟ هر سه برادر  به نام‌های علی‌محمد، مسعود و ناصر خودسیانی که هر سه  برای اسلام رفته‌اند  شربت شهادت نوشیده اند:

علی محمد(معروف به علی چریک)، ناصر و مسعود خودسیانی سه برادری هستند که در دوران دفاع مقدس از یک خانواده به شهادت رسیده اند. ناصر و مسعود دوقلو بودند که با فاصله نیم ساعت از هم متولد شده بودند و در جبهه نیز در یک عملیات با همین فاصله زمانی نیم ساعت به شهادت نائل آمدند.
مادر شهیدان خودسیانی می گوید: بعد از 25 سال در میان نوشته های فرزندم ناصر، شعری را که دست نوشته های او بود، پیدا کردم که نشان می دهد او با علم به شهادت خود برای آخرین بار راهی جبهه شده است. این اشعار گواهی بر این ادعاست:
سر راهم مگیر مادر/ مکن تو التماس دیگر
رسید، صبر تو آخر/ که دارم می روم جبهه
چه باکی دارم از دشمن/ لباس رزم من آور
خمینی ام بود رهبر/ که دارم می روم جبهه
اگر زحمت کشیدی تو/ اگر خیری ندیدی تو
به محشر رو سفیدی تو/ که دارم می روم جبهه
شدی تو رستگار دیگر/ مزن بر سینه و بر سر
به عشق مهدی می سوزم/ که دارم می روم جبهه
حلالم کن تو ای مادر/ نمی بینی مرا دیگر
خداوندا بده صبری / تو بر این مادر زارم
شدی راحت ز دست من/ که دارم می روم جبهه
تو قرآن را بیار مادر/ بگیرش همچو بالا سر
حلالم کن دم آخر/ خداحافظ تو ای مادر

فرازی از وصیت نامه شهيد ناصر خود سياني

 پس بيائيد جهاد در راه خدا را سرنوشت زندگي خودمان قرار بدهيم و كربلائي كه خون هزاران شهيد به خاطر اينراه مقدس ريخته شده است و راه شهيدانمان را ادامه بدهيم و به نداي « هل من ناصر ينصرني» حسين زمان لبيك گوئيم تا انشاء الله به هدف عالي كه در برمان است برسيم تا فرج امام زمان مهدي (عج) را نزديك كرده باشيم

فرازی از وصیت نامه شهيد مسعود خودسياني

خانواده هاي شهدا شما در مقابل خون عزيزان و شهيدانتان وظيفه سنگيني داريد همچنانكه شهيدانتان با مال و جانشان با خداي خويش عهد بستند و در اين راه خونشان را نثار كردند كه چه خوب معامله اي با معبود و پروردگارشان كردند و شما چراغ محفل اين امتيد با معامله اي كه با پروردگارتان كرديد آنرا حفظ كنيد و پيام شهيدانتان را زنده و جاويد نگهداريد.

 

شهید خودسیانی

شهید خودسیانی

 

2

شهیدان خودسیانی

 

4

 

  1. من این شهیدان را از نزدیک میشناختم . انها واقعا اسمانی بودند . شهید علی محمد خودسیانی معروف به علی چریک جزو اولین فرماندهان چریکی بود که بسیاری از فرماندهان بزگ اصفهانی زیر دست ایشان اموزش دیددند اما زود شهید شد وگمنام ماند وگرنه اگر میبود قطعنا جزو بزرگان سپاه میبود روحش شاد

  2. سلام من این شهید بزگوار رامی شناسم شهید علی خودسیانی به همراه سردار بزرگ وار یدالله جوانی فرمانده بسیج ما در شهرستان دورود بودند من نیز از بیجان و نت امر این دو بزرگوار بودیم .یکی از آرزو های من دیدن سردار یدالله جوانی است انشالله بتوانم ایشان را زیارت کنم شهید خودسیانی خاطراتی باو دارم خداوند روحشان را شاد کند

Go to TOP