چاپ خبــر

استاندار اصفهان دوشنبه هفته آینده مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر، محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که وضعیت انتخاب گزینه‌های مطرح شده برای نشستن بر سکان استانداری اصفهان در چه مرحله‌ای قرار دارد و آیا نمایندگان در این زمینه به نتیجه‌ای رسیده‌اند، اظهار کرد: هنوز موضوعی مبنی بر تعیین گزینه نهایی برای استانداری اصفهان از سوی مجمع نمایندگان استان اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه گزینه نهایی باید از سوی مجمع نمایندگان استان مشخص شود، اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان در گذشته جلسه‌ای داشته است که در این جلسه چند گزینه به عنوان گزینه‌های دارای اولویت انتخاب و این افراد به هیئت دولت نیز معرفی شدند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هنوز متوجه گزینه‌های مورد نظر هیئت دولت نشده‌ایم، اما شایعات بسیاری در راستای انتخاب گزینه نهایی برای استانداری اصفهان وجود دارد و برخی از افراد هر روز استاندار تعیین و معرفی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اما هنوز تصمیمی در راستای تعیین فردی به عنوان استاندار اصفهان گرفته نشده است، ادامه داد: اما به احتمال قوی مجمع نمایندگان استان نسبت به برگزاری جلسات با گزینه‌های قوی و قطعی مطرح شده برای استانداری اصفهان اقدام می‌کند.

اسفنانی با اشاره به اینکه همچنین یکم مهرماه امسال جلسه‌ای با وزیر کشور داریم، تاکید کرد: به احتمال قوی تکلیف مسئولیت خطیر استانداری اصفهان در روز دوشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام نمایندگان استان در راستای انتخاب گزینه نهایی برای نشستن بر سکان مدیریتی استان تابع نظر مجمع نمایندگان هستند، افزود: به صورت انفرادی در این زمینه وارد نمی‌شویم و به احتمال قوی با مجمع نمایندگان به یک تؤافق نهایی در راستای انتخاب فردی به عنوان استاندار اصفهان می‌رسیم.

Go to TOP