چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

کشاورزان فریدونشهری حق آبه خود را از استان مطالبه کنند

مام جمعه فریدونشهر گفت: کشاورزان فریدون شهری باید حق ابه خود را از استان مطالبه کنند و عدالت باید بصورت یکسان در شرق و غرب استان رعایت شود.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا؛ حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت : اعتکاف یکی از برنامه های بسیار ارزشمند اسلامی و قرآنی است که قبل از اسلام نیز این سنت الهی وجود داشته است.
وی با بیان اینکه اعتکاف روح و جسم آدمی ار جلا می دهد، افزود: اعتکاف باعث جداشدن از تمایلات نفسانی و دنیوی می شود و در عین حال ارداه انسان را برای حضور در درگاه خداوند اماده و مهیا می سازد.
خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به آغاز هفته هلال احمر اضافه کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان موسسه ای عام المنفعه و امدادی با بیش از هشت دهه فعالیت در زمینه های مختلف امدادی، درمانی و آموزشی خدمات ارزشمند و تاثیرگذاری را در مواجه با تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی و همچنین فعالیت های بشر دوستانه داشته است.
وی با تشکر از خدمات شهردار سابق شهرستان فریدونشهر تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و روستا باید شخصی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که معیارهای ارزشمند خدمتگزاری، ساده زیستی، روحیه جهادی و ولایت مداری داشته باشد
.

  1. به نظر شما کشاورزان باید حقشون رو مطالبه کنند یا مسئولین؟؟؟
    کشاورزا که دستشون به جایی بند نیس، مسئولین باید کاری کنند. در حدود 10 ساله قراره 200 لیتردر ثانیه آب بدهند به کشاورزان کوتاهی مسئولین شهرستان باعث عدم تحقق این موضوع است.

  2. مقصر مسئولین هستند. یه سد زدن نرسیده به سنگ شکن آماده بود فقد حفاظ کشی نشده بود بخاطر همین مسئله بی خودی این همه آب سراب هدر رفت. مسئولین چرا به فکر مردم به خصوص کشاورزا نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Go to TOP