چاپ خبــر
امام جمعه اصفهان خبر داد:

امام جمعه اصفهان : بیشترین سهم مشارکت در انتخابات از شهرستان فریدونشهرنشان دهنده ولایی بودن منطقه است

امام جمعه اصفهان گفت: حوزه علمیه شهرستان فریدونشهر تاکنون ۸۰ طلبه از جوانان این منطقه را تربیت کرده که راهنمای مردم در شهرستان هستند.

پایگاه خبری  فریدنشهر:

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر ، حجت الاسلام طباطبایی در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: هیچ خدمت فرهنگی بالاتر از خدمت به حوزه علمیه نیست و مردم نیز باید همگام و هماهنگ با روحانیون و طلاب در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور سهیم باشند.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و ارزش آن برای ملت اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با جود اینکه چند نقطه از شهرهای ما توسط دشمن بمباران شده بود، ایران اقدامی علیه دشمن انجام نداد تا اینکه با پیشروی کشور عراق، فرودگاه ها و تاسیسات ما را مورد هدف قرار داد که موجب آغاز جنگ هشت ساله شد.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رزمندگان اسلام و تمامی مردم ولایت مدار ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی با جان و دل از وطنشان دفاع کردند، تصریح کرد: رزمندگان و شهدا با تقدیم جان خود کشور ایران را به عنوان اسوه و الگوی نمونه استقامت و پایداری در جهان معرفی کردند.
وی به مشارکت ۹۴درصدی مردم فریدونشهر در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اشاره کرد و افزود: فریدونشهر از معدود شهرستانی هایی بود که در حماسی سیاسی توانست بیشترین سهم مشارکت را در بین شهرستان های دیگر داشته باشد که این نشان از ولایی بودن مردم این منطقه است./

  1. ناشناس گفت:

    به والله راهنما نیستند و خودشان راهنما میخواهند

Go to TOP