چاپ خبــر

ایرانپور: قول لاریجانی برای پیگیری مشکل آب اصفهان در جلسه عصر امروز سران قوا

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی به ما قول داد در جلسه‌ای که عصر امروز با سران قوا دارد مسائل آب اصفهان را پیگیری و هم‌چنین از برخورد ناشایست با نمایندگان مردم گله کند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از تسنیم، علی ایرانپوراظهار کرد: متأسفانه با وجود پیگیری‌های بسیار نمایندگان اصفهان برای از سر گیری تونل گلاب و ملاقات با رئیس جمهور کسی حاضر به پاسخ‌گویی نشد؛ متأسفانه شریعتمداری با وجود قولی که برای پیگیری به ما داد اما نه تنها پیگیری نکرد بلکه از درب دیگری فرار کرد هم‌چنین انصاری با وجود صحبت‌هایی که داشت کاری برای ملاقات ما با رئیس جمهور انجام نداد.

وی بیان کرد: در پی درخواستی که لاریجانی از ما داشت ما دقایقی پیش به دفتر وی رفتیم، تلاش می‌کنیم از طریق وی مسائل آب اصفهان را پیگیری می‌کنیم؛ لاریجانی به ما قول داد در جلسه‌ای که عصر امروز با سران قوا دارد مسائل آب اصفهان را پیگیری و هم‌چنین از برخورد ناشایست با نمایندگان مردم گله کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امیدواریم با تدبیر دولت از ایجاد تشنج در جامعه جلوگیری شود و ما به طور حتم مباحث آب اصفهان را پیگیری می‌کنیم، امیدواریم دولت هم با تدبیری که به خرج می‌دهد با مسائل آب منطقی برخورد کند.

وی افزود: متأسفانه نه تنها دیدار ریاست جمهوری برای ما مقدور نشد بلکه رفتار مناسبی هم با نمایندگان مردم صورت نگرفت به گونه‌ای که حتی ما نماز را در خیابان خواندیم؛ ما منتظریم دولت تدبیر و امید وزیر بی تدبیر خود را عزل کند و قبل از این‌که ما بخواهیم به خاطر رفتار دوگانه وزیر با مردم اصفهان و هم‌چنین تعطیلی تونل گلاب و بهشت آباد، رئیس‌جمهور وزیر را عزل کند.

ایرانپور خاطرنشان کرد: نمایندگان اصفهان از هر گونه طرح مقابله با استیضاح وزیر نیرو جلوگیری و این 16 نماینده با تمام قوا از حق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دفاع می‌کنند؛ جای تأسف بسیار است که 4 نماینده دیگر اصفهان در پی این ناحقی در برابر مردم حاضر به همراهی دیگر نمایندگان نشدند.

Go to TOP