چاپ خبــر

بزرگداشت 9 دی در فریدونشهر

همزمان با سایر شهرهای کشور، در سالروز حماسه 9 دی 1388، مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع فریدونشهر با حضور آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، همزمان با سایر شهرهای کشور، در سالروز حماسه 9 دی 88، مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع فریدونشهر برگزار شد. در این مراسم آحاد مردم، کارمندان و رؤسای ادارات شرکت داشتند. در این برنامه حمید باقری، هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج)، به سخنرانی پرداخت و در مورد فتنه سال 88 و یوم الله 9 دی سخن گفت.

IMG_5304

باقری در مورد تلاش برای انقلاب مخملی در ایران در سال 88 صحبت کرد و ضمن اشاره به کتاب «جیم شارت» که در مورد شکل گیری انقلاب مخملی است، گفت فتنه گران مرحله به مرحله بر اساس آموزه‌های این کتاب به جلو آمدند. وی گفت برنامه ریزی فتنه از 10-15 سال پیش از آن انجام شده بود. این هادی سیاسی ضمن بیان این که در فتنه‌ی 88 تمام دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مثل کشورهای زیان دیده از انقلاب ایران، سلطنت طلبان، سازمان مجاهدین ایران(منافقین)، عبدالمالک ریگی، بهائیت و بابیت، حزب دموکرات و کوموله برای شکل گیری این انقلاب مخملی به میدان آمدند گفت متأسفانه کسانی به این‌ها پیوستند که از چهره‌های انقلابی نظام بودند؛ لذا باید مراقب خودمان باشیم. وی افزود در حال حاضر 7 بنیاد براندازی در جهان تشکیل شده که یک بنیاد با مدیریت خانم آلبرایت صرفا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است. باقری در ادامه از انقلاب مصر یاد کرد و گفت دلیل پایدار نماندن این انقلاب عدم وجود رهبری بود.

IMG_5308

هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) اوّلین اثر 9 دی را، اقتدار بیشتر رهبری و مردم دانست و انسجام مردم و انزوای سران فتنه را از اثرات بعدی این حرکت عظیم مردمی دانست.

IMG_5310

سپس غلامرضا یسلیانی پشت تریبون رفت و اظهار داشت در جریان فتنه‌ی 88 مردم فریدونشهر با بصیرت کامل عمل کردند و هیچ اقدامی به نفع فتنه انجام ندادند. وی همچنین  جزئیات حادثه دو روز پیش سرقت از بانک کشاورزی برف انبار را نشریح کرد.

پس از آن از مدیران اداره مخابرات فریدونشهر، شبکه بهداشت فریدونشهر و شهرداری فریدونشهر به خاطر همکاری با حوزه‌ی بسیج ادارات توسط سپاه ناحیه فریدونشهر تقدیر به عمل آمد.

IMG_5335

پایان بخش مراسم نماز جماعت باشکوه ظهر و عصر بود.

Go to TOP