چاپ خبــر
با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس؛

عوامل کشتار گلپایگان دستگیر و کشته شدند

در جریان عملیات پلیسی علیه دو سارق و مهاجم مسلح درگیریهای خونین گلپایگان ، در فولاد شهر اصفهان یکی از این سارقان دستگیر و دیگری به هلاکت رسید .

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، این دو سارق که شامگاه یکشبه گذشته با تیر اندازی به سوی نیروهای پلیس گلپایگان و به شهادت رساندن 5 نفر متواری شده بودند ،دیشب ( پنجشنبه شب) در جریان عملیات چند ساعته با تلاش پلیس در فولاد شهر اصفهان دستگیر و یکی از آنان به هلاکت رسید .
با این عملیات در واقع هرسه سارق مسلح و عوامل درگیری گلپایگان کشته یا دستگیر شده اند .
یکی از این افراد مهاجم در جریان درگیری شنبه شب گذشته در گلپایگان به هلاکت رسیده بود و دو عامل دیگر نیز اکنون در فولاد شهر دستگیر یا کشته شده اند و می توان گفت که پرونده درگیری خونین گلپایگان به مراحل نهایی نزدیک شده است .

سردار «حسین اشتری» روز جمعه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی استان اصفهان، افزود: متهم دستگیر شده اعتراف کرد که افزون بر درگیری در شهرستان های خمین و گلپایگان، 10فقره قتل، 10 فقره سرقت مسلحانه در شهرهای اصفهان، زرین شهر، مبارکه ، ورنامخواست، شهرکرد و لردگان با همکاری برادران خود انجام داده است.
وی توضیح داد: در عملیات منسجم و هماهنگی که شب گذشته توسط تیم های عملیاتی پلیس اصفهان انجام شد، یکی از اعضای درگیری مسلحانه شهرستان گلپایگان دستگیر و فرد دیگری نیز به هلاکت رسید.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه یکی از سارقان مسلح در درگیری مسلحانه در گلپایگان به هلاکت رسید، افزود: از لحظه وقوع این حادثه ، بلافاصله تیم های ویژه پلیس مامور پیگیری این حوادث شدند و توانستند ظرف چند ساعت، هویت فرد معدوم و همدستانش را به دست آورند.
وی افزود: با یک کار علمی و اقدام پلیسی دقیق ، همکاری دو برادر سارق مسلح به هلاکت رسیده در درگیری مسلحانه که منجر به شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و دو نفر از شهروندان و مجروحیت هفت نفر شد ، برای کارآگاهان محرز و تحقیقات وسیعی برای به دام انداختن این افراد انجام شد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: سرانجام با پیگیری ها و تلاش شبانه روزی ، مخفیگاه متهمان متواری این حادثه در یکی از شهرستانهای استان اصفهان ، شناسایی و ساعت 23 شب گذشته ، ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان با برنامه ریزی و اجرای یک طرح بسیار دقیق و هوشمندانه تیم های عملیاتی این فرماندهی بصورت هماهنگ و منسجم وارد مخفیگاه متهمان و در بدو ورود با آنها درگیر شدند.
وی تصریح کرد: در این درگیری یکی از متهمان با هشت فقره سابقه سرقت که اقدام به شلیک 400 فشنگ و سه قبضه نارنجک به سمت ماموران کرده بود به هلاکت رسید و فرد دیگری نیز دستگیر شد.
سردار اشتری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، سه قبضه سلاح کلاشینکف ، بیش از یک هزار عدد فشنگ، و سه قبضه نارنجک جنگی کشف شد.
وی گفت: پس از گذشت چهار روز از حادثه تلخ و ناگوار درگیری در شهرستان های خمین و گلپایگان، به برکت خون شهدا ، تمام اعضای این باند مخوف و خطرناک منهدم و به سزادی اعمال خود رسیدند.
شنبه مصادف با 6 دیماه سه سارق مسلح پس از اینکه در ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد با ماموران شهرستان خمین درگیر و تعدادی از آنها را مجروح کردند به سمت شهرستان گلپایگان متواری شدند.
بلافاصله ماموران انتظامی گلپایگان با استقرار در محور ورودی شهر ، مهاجمان مسلح را با یک دستگاه خودرو «تیبا» درحال حرکت شناسایی و با آنان درگیر شدند.
در نتیجه این درگیری یکی از متهمان به هلاکت رسید و سه نفر از ماموران پلیس به شهادت رسیدند و تعداد 7 نفر از ماموران و رهگذران نیز مجروح شدند.
پس از آن ، متهمان حین فرار اقدام به شهادت یک پدر و پسر کردند و با گروگان گرفتن یک راننده کامیون به سمت اصفهان آمده و در مخفیگاه خود در یکی از شهرستان های اطراف مخفی شده بودند.

  1. شکر خدای عزوجل که طاعتش موجبهرنفس است که فرومیرودمفرهزاتاست کهبروناید ممدحیات باید بهاین دله دزدها بفهمانید که هرجائی نمیشود کاریکرد انوقت کهبقل بخاری یا بقلمنقل با مواد خوب تصمیم به دزدیمالمردم میکنید حالا چنانبا شما میکنندکه موقع کباب کردن بادمجانسیخرابه انجامکنند حلالتان باشدوامیدواریمکه اسامی انها تبدیل به حروف الفبا نشود ابته بستگی دارد به انکه………..

Go to TOP