چاپ خبــر
با نتیجه 2-0

دشت اوّلین برد در زمین چمن ملبورن

تیم ملی فوتبال ایران که برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا راهی ملبورن استرالیا شده بود، ظهر امروز بحرین را با نتیجه 2 – 0 شکست داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، تیم ملی فوتبال ایران که برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا راهی ملبورن استرالیا شده بود، ظهر امروز بحرین را با نتیجه 2 – 0 شکست داد تا اوّلین مسابقه خود در این جام را با یک پیروزی شیرین آغاز کرده باشد. به گزارش واحد مرکزی خبر، اوّلین گل این بازی را احسان حاج صفی در دقیقه 45 و گل دوم را مسعود شجاعی در دقیقه 71 به ثمر رساند.

در دیگر بازی گروه سه امارات مقابل قطر به برد 4 – 1 رسید و با تفاضل گل بیشتر نسبت به ایران در صدر گروه قرار گرفت. در این گروه قطر و بحرین امتیازی تاکنون کسب نکرده‌اند.

بازی بعدی ایران دوشنبه هفته آینده 29 دی ماه ساعت 12:30 در شهر بریزین مقابل امارات است.
در مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود می کنند.
در جام ملت های آسیا تیم ژاپن با 4 قهرمانی رکورد دار است و تیم های عربستان با 3 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی دوم و ایران با 3 قهرمانی و 4 سومی سوم هستند.تیم کره جنوبی با 2 قهرمانی ، 3 نایب قهرمانی و 4 سومی در رده سوم قرار دارد.تیم های کویت ، عراق و رژیم صهیونیستی (این تیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا اخراج شده است.) نیز یک بار قهرمان شده اند.

  1. همشهری گفت:

    دشت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دشن درست نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Go to TOP