چاپ خبــر
به عنوان تنها تیم شرکت کننده از استان؛

هالاکاران نوجوان فریدونشهری دست پر از مسابقات کشوری بازگشتند

ورزشکاران فریدونشهری به عنوان تنها تیم شرکت کننده در مسابقات آزاد رینگی کشور سبک هالا در آذربایجان شرقی از استان اصفهان موفق به کسب دو مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ورزشکاران نوجوان فریدونشهری که در بیست و چهارمین دوره‌ی مسابقات آزاد رینگی کشور سبک هالا در آذربایجان شرقی شرکت کرده بودند، موفق به کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

مجتبی کربلی یانی موفق به کسب مدال نقره و امین جدیدالاسلام، رضا یسلیانی و آرین لچینانی موفق به کسب مدال برنز شدند. رضا خواجه سعیدی و علیرضا شیاسی هم در این مسابقات شرکت کرده بودند که به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

در این مسابقات علی لچینانی هم در رده جوانان تیم فریدونشهر را همراهی می‌کرد که موفق به کسب مدال نقره در وزن خود شد.

در بیست و چارمین دوره مسابقات کشوری هالا 13 تیم از 11 استان شرکت کرده بودند که تیم شهرستان فریدونشهر به عنوان تنها تیم شرکت کننده از استان اصفهان  توانست در جایگاه چهارم قرار گیرد.

سرپرستی و مربی‌گیری این تیم را امید جدیدالاسلام در اختیار داشت که موفق به دریافت یکی از مهمترین کاپ‌های این مسابقات یعنی کاپ اخلاق شد.

  1. تشکر از پونه زار بابت پوشش اخبار ورزشی و مهم تر از اون که وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و اخبار شهرستان، اخبار ملی و همچنین مطالب متفرقه را شفاف و بدون طرفداری از هیچ شخص یا سازمانی منتشر می کنه. خسته نباشید.

  2. مجهول گفت:

    هالاکارهای باحال سرزنده موفق و سلامت باشید…
    بهتون افتخار می کنیم…

  3. احسنت به شما
    مخصوصا مربی عزیز آقا امید خسته نباشید

  4. با تشکر از عزیزان که نام فریدونشهر را در ایران مطرح می کنند

  5. عالیه آفرین ای کاش مسوولین بیدار شن امید جان دست مریزاد

  6. بی نشان گفت:

    اخه اگه هالا ورزش بود اسم درس حسابی داشت .دومندش جمش کنین دوتا مبارزه کردن مقام اوردن اخه تاکی

  7. صالحی گفت:

    سلام.آفرین به جوان های پرتلاش.ازمسولین درخواست دارم حمایت کنند

  8. از همه عزیزان خیلی ممنونم که ما را با نظرات و پیشنهاد ها و انتقادها یاری میکنند…اقای بی نشانی هم که ما را مورد انتقاد داده ازش ممنونم….اگه حرفی واسه گفتن داره بیاد باشگاه در خدمتشون هستیم…حرف واسه گفتن دارید مثل مرد بیاید رو در رو بزنید ….

  9. تبریک به هالا کاران عزیز واقعا گل کاشتید.و یه تبریک مخصوص به مربیه پر تلاش وزحمتکش امید عزیز.

  10. اقاامید دست مریزاد.واقعاخسته نباشی

Go to TOP