چاپ خبــر
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان:

کلنگ احداث پایانه اندیشه امسال در غرب اصفهان زده می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: امسال کلنگ احداث پایانه اندیشه به عنوان یکی از ۵ پایانه اصفهان در غرب اصفهان زده می‌شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مهر، سید جلال هاشمی‌نژاد اظهار داشت: به منظور احداث پایانه اندیشه در غرب اصفهان ۶۰ هزار متر مربع زمین در اتوبان شهید کاظمی از سوی شهرداری خریداری شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر در مرحله مطالعه و طراحی احداث این پایانه هستیم.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سال جاری برای سرویس‌دهی به مسافران در پنج پایانه شهر اصفهان برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی ادامه داد: پایانه مادر، اندیشه، صمدیه، کاوه از پایانه های شهر اصفهان است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به توسعه ۱۰ هزار متری پایانه صمدیه، گفت: توسعه ۱۰ هزار مترمربع پایانه صمدیه نیز در دست مطالعه و طراحی است.

وی ادامه داد: به‌ منظور خدمات‌ رسانی به شهروندان و مسافران غرب اصفهان ۴۰ هکتار زمین در خیابان آتشگاه در مرز اصفهان و خمینی‌شهر جهت احداث پایانه مادر در دست آزادسازی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح، مصوبه رئیس‌جمهور سابق است که به‌ محض اینکه زمین از مراجع ذی‌ صلاح تحویل داده شود، نسبت به احداث آن اقدام می‌شود.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: طبقاتی کردن پارکینگ پایانه کاوه نیز از طریق بخش خصوصی و مشارکت‌ها از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری است.

Go to TOP