چاپ خبــر
شهید حسین‌علی خدایگانی:

امام را فراموش نکنید

چند روز از اتمام خدمت سربازی‌اش در آبادان نگذشته بود که از پدر و مادرش اذن رفتن به جبهه گرفت. شهید خدایگانی سرانجام در 1361/2/28 در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.

شهيد حسين‌علی خدايگانی در سال 1339 در فريدونشهر ديده به جهان گشود. وی دوران طفوليت را در خانواده‌ای مذهبی و نسبتاً متوسط سپری کرده و تحصيلات ابتدايی را در فريدونشهر گذراند.وی به خاطر مشكلات اقتصادی ناچار به ترك تحصيل شد و به شغل جوشكاری مبادرت ورزید و در اوايل انقلاب به خدمت مقدس سربازی اعزام شد.

پس از سپری کردن 11 ماه از خدمتش، جنگ عراق بر ايران تحمیل شد. با شروع جنگ، در منطقه‌ی آبادان 13 ماهِ باقی مانده از سربازی‌اش را سپری نمود و به فريدونشهر بازگشت. بعد از گذشت چند روز از پدر و مادرش اذن بازگشت به جبهه گرفت كه با توجه به حضور يكی از برادرانش در جبهه، آن‌ها با اعزام مجدد وی موافقت نکردند. شهيد خدايگانی مدتی برای كار به تهران رفت تا اين كه برادرش از جبهه بازگشت و او بلافاصله كار را ترك كرده و با جلب موافقت پدر و مادرش به عنوان نیروی بسیجی راهی جبهه‌های حق عليه باطل شد.

شهيد خدايگانی در عمليات غرورآفرين بيت المقدس در آزادسازی خرمشهر شركت نمود و سرانجام در 1361/2/28 در عمليات مذكور شهد شيرين شهادت را چشید و به لقاءالله پیوست.

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامى امام خمينى و ملت شهيد پرور قهرمان ايران اميدوارم حالا كه خداوند متعال توفيقى عنايت فرمود و تا ديتنش را يارى كنيم بتوانيم مخلصانه و بى ريا دينمان را به دين اسلام ادا نمايم و اما پدر ومادر عزيزم اگر توفيق شهادت نصيبم شد اميدوارم كه صبر و استقامت پيشه كنيد و بجاى گريه هميشه براى اسلام و طول عمر امام عزيز دعا كنيد

حسينعلى خدايگانى 61/2/15

التماس دعا دارم . امام را فراموش نكنيد

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

Go to TOP